windows update active x besturingselement instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snarf66

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Berichten
187
Als ik naar windows update ga krijg ik de melding dat ik active x besturingselement moet instaleren,met de mededeling om met de rechtermuisknop in te drukken en dan active x te selecteren,maar ik zie die optie nergens.

Help o wie kan mij helpen.
 
Snarf66 zei:
Als ik naar windows update ga krijg ik de melding dat ik active x besturingselement moet instaleren,met de mededeling om met de rechtermuisknop in te drukken en dan active x te selecteren,maar ik zie die optie nergens.

Help o wie kan mij helpen.

Gele balk onder je adresbalk.
 
Onder het menu extra > internet-opties > tabblad beveiliging > rondje vertrouwde websites selecteren. Dan onder de knop websites de update site toevoegen en onder de knop aangepast niveau de beveiliging op zeer laag zetten.

Daarna zou het moeten werken. :)


Vr.Gr. Egel.
 
Egel zei:
Onder het menu extra > internet-opties > tabblad beveiliging > rondje vertrouwde websites selecteren. Dan onder de knop websites de update site toevoegen en onder de knop aangepast niveau de beveiliging op zeer laag zetten.

Daarna zou het moeten werken. :)


Vr.Gr. Egel.
Zo heb ik het ook staan, wel is het dan toch nog nodig om de 2e en 3e optie op inschakelen te zetten qua ActiveX-besturingselementen, onder het wereldbolletje Het internet (menu extra > internet-opties > tabblad beveiliging), althans dat is mijn ervaring, heb XP Home SP1.
 
Egel zei:
Onder het menu extra > internet-opties > tabblad beveiliging > rondje vertrouwde websites selecteren. Dan onder de knop websites de update site toevoegen en onder de knop aangepast niveau de beveiliging op zeer laag zetten.

Daarna zou het moeten werken. :)


Vr.Gr. Egel.
Krijg het niet voor mekaar krijg dan de melding over http dat moet ingevult worden terwijl ik de link gewoon gekopieeerd heb.
Maar waarom zou ik dit doen,op mijn laptop heb ik het ook niet en daar werkt het wel.
 
Snarf66 zei:
Krijg het niet voor mekaar krijg dan de melding over http dat moet ingevult worden terwijl ik de link gewoon gekopieeerd heb.
Maar waarom zou ik dit doen,op mijn laptop heb ik het ook niet en daar werkt het wel.

Onderin het schermpje het vinkje weghalen
 
Jozo zei:
Onderin het schermpje het vinkje weghalen
Heb ik gedaan en krijg dan de melding niet meer.
Maar als ik naar win update ga blijft nog exat hetzelfde probleem bestaan.
Wat wel vreemd is is dat de automatische updates wel goed gaan,maar als ik zelf naar win update ga krijg ik die melding van axtive x besturingselement instaleren.
Normaal zie je dat dan ook in beeld dat je het moet instaleren boven in beeld maar dat is er niet.

Frans.
 
Snarf66 zei:
Wat wel vreemd is is dat de automatische updates wel goed gaan,maar als ik zelf naar win update ga krijg ik die melding van axtive x besturingselement instaleren.
Waarschijnlijk gaat het dan om Windows Genuine Advantage, dat heb je bij automatische updates niet maar bij handmatige wel nodig. Ze geven ook een link naar een alternatieve methode.


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan