Windows update automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Berichten
235
Vraagje aan de kenner, ik heb windows xp home met sp 3. Ik heb mijn windows update op automatisch staan, dagelijks op 20:00 uur en mijn pc staat gewoon aan. Maar hij download wel maar installeert ze niet. Dit moet ik altijd handmatig doen, terwijl ik windows update op automatisch heb staan. Ik krijg ook het bekende gele schildje rechts onderin te zien en dan vraagt hij of de updates geinstalleerd mogen worden terwijl windows update toch op automatisch staat. Iemand een idee hoe dit kan??

Roald
 
Dan heb je toch je instelling niet goed staan, mogelijk heb je deze op de tweede optie gezet.

Updates downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geïnstalleerd.
 
Dan heb je toch je instelling niet goed staan, mogelijk heb je deze op de tweede optie gezet.

Updates downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geïnstalleerd.

Heb hem toch op downloaden en installeren staan. (aanbevolen)
Dus daar kan het niet aan liggen.
 
Zet hem eens op niet automatisch updaten, herstart de pc. Na de herstart de instelling weer terug zetten. Wel even steeds na het veranderen "Toepassen" gebruiken.
 
Zet hem eens op niet automatisch updaten, herstart de pc. Na de herstart de instelling weer terug zetten. Wel even steeds na het veranderen "Toepassen" gebruiken.
Ik ga het vanavond even proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan