Windows Update blijft terug komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Nog steeds heb ik flinke problemen met de laatste Windows Update (9 stuks). Liep al eerder Outlook en Word (2003) een stuk trager ook komt bij het opstarten steeds de vraag om de updates te downloaden terwijl ik dit al lang heb gedaan. Ook bij handmatig keren ze steeds terug. :confused:

Hoi !

Microsoft Update's uitschakelen en Windows Update's ingeschakeld laten, helpt dat ?

Office 2003 gevalideerd ?

Greetz,

Harry.

Zit hier dan verschil in Harry? Office valideren hoe doe je dat?

Harry ik heb Office 2003 gevalideerd maar het probleem blijft bestaan na de updates van windows. Wanneer ik dit bijvoorbeeld intik bij Outlook moet ik wachten totdat ik wat zie.

Hoi !

En als je automatische update's helemaal uitzet ?

Greetz,

Harry.

Ik ga er nu vanuit dat ie niet meer terug komt Harry, alleen begrijp niet waarom Outlook nu van slag is. Begrijp niet wat er fout is.

Beste Harry ik heb nu Automatische updates helemaal uitstaan. Vervelend is nu wel dat ik daar steeds een melding van krijg inclusief een rood schild met wit kruis.

De bewuste foute update is overigens patch KB 931768. Deze heb ik er nu uitgegooid. Hoop alleen nu dat Windows snel deze foute patch aanpast.

Daar zat ik al een beetje na te kijken maar hier wordt geen woord gerept over Outlook en Word en daar wordt juist iets veranderd met deze update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan