Windows update blijft zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
260
Hallo,

ik heb Windows geïnstalleerd en updates laten zoeken , 1e keer lukt wel oa frame work en sp 1 updates zijn geïnstalleerd, daara weer laten zoeken , maar kan hem daarna wel een hele dag laten lopen maar vindt dan nog niks..

Heb zelf al een cleaner al gebruikt maar dat had helaas geen effect.

Iemand nog ideen ?
 
Je schrijft dat de 1e keer updates zoeken gelukt is en dat je de machine daarna wel de hele dag kan laten lopen en dat 'ie dan nog niets vindt. Ik geloof niet dat ik je probleem begrijp. Als de machine geen updates vindt dan zijn die er dus kennelijk niet, of bedoel je dat de machine blijft zoeken......?
In het laatste geval zou ik de machine 's-avonds naar updates laten gaan zoeken (bij het naar bed gaan) en dan lekker laten zoeken. Hele beste kans dat de volgende ochtend tegen 10.00 uur er tussen de 200 en 250 updates zijn gevonden.
Afhankelijk van diverse factoren kán dit idd. 12 uur of zelfs nog langer duren.
Heb geduld, het komt goed!
 
Laatst bewerkt:
Het is ongewoon dat het systeem blijft zoeken.
Draai dan de Update Readiness Tool voor de Windows versie die u heeft. Het is te downloaden bij Microsoft
 
Nee hoor, da's niet ongewoon. Ik heb een maandje geleden op verzoek van een kennis hier een Acer of een Asus gehad, v.v. een I3 processortje en die heeft na de initiële installatie van Win 7 er meer dan 12 uur over gedaan om 238 updates te vinden, te downloaden en te installeren. In eerste instantie dacht ook ik dat er niets gebeurde, totdat de machine van zoeken naar updates, opeens overschakelde naar het downloaden van de updates, maar toe was 'ie al bij update 87 of zo.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd, na lange tijd vond die wel wat.. maar nu met de volgende computer installeren het zeflde probleem..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan