Windows Update foutcodes

Status
Niet open voor verdere reacties.

dylan001

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
83
Beste,

Ik heb 2 foutcodes op Windows Update
De eerste foutcode is: 800B0100
De tweede: 8024200D
Ik heb als eens Microsoft Fix it uitgevoerd maar zonder succes.
Mijn OS: Windows 7 Ultimate SP1

Alvast bedankt.
 
Een beetje vreemd(-e) situatie is dat, ik kwam ook altijd op engl. forums terug op ''System Update Readiness Tool '' tegen en daar ook zeggen ze dat bepaalde FixIt niet helpt, neem ik aan dat ze bedoelen die dezelfde wat jij geprobeerd hebt :(

Maar nu downloaden en weer in veilige modus die betreffende ''System Update Readiness Tool'' uitvoeren zal ook niet gaan ??

Ik werkt ook met w7ul maar deze foutcode of deze probleem, ken ik nog niet ..
 
Laatst bewerkt:
Een beetje vreemd(-e) situatie is dat, ik kwam ook altijd op engl. forums terug op ''System Update Readiness Tool '' tegen en daar ook zeggen ze dat bepaalde FixIt niet helpt, neem ik aan dat ze bedoelen die dezelfde wat jij geprobeerd hebt :(

Maar nu downloaden en weer in veilige modus die betreffende ''System Update Readiness Tool'' uitvoeren zal ook niet gaan ??

Ik werkt ook met w7ul maar deze foutcode of deze probleem, ken ik nog niet ..
System Update Readiness Tool werkt niet in veilige modus. Ja het is inderdaad vreemd.
 
Het moet een oplossing voor zoiets bestaan, maar die ken ik niet ( deze fout code dus ! ) denk dat je ongv. alle updates zal moeten verwijderen en alle helemaal opnieuw binnen halen ..ergens ook Microsoft FixIt voor moet bestaan :(

Lees maar dit en probeer maar nog eens dit a.u.b. ? -->>http://www.windows-helpdesk.nl/update-werkt-niet-meer/ <<--lees alles tot onder !

:( heb je daar ook een helpdesk tel.nr

P.S. hoe is dat alles begonnen ?? wat heb je gedaan ?
 
Laatst bewerkt:
Het moet een oplossing voor zoiets bestaan, maar die ken ik niet ( deze fout code dus ! ) denk dat je ongv. alle updates zal moeten verwijderen en alle helemaal opnieuw binnen halen ..ergens ook Microsoft FixIt voor moet bestaan :(

Lees maar dit en probeer maar nog eens dit a.u.b. ? -->>http://www.windows-helpdesk.nl/update-werkt-niet-meer/ <<--lees alles tot onder !

:( heb je daar ook een helpdesk tel.nr

P.S. hoe is dat alles begonnen ?? wat heb je gedaan ?
Werkt ook al niet, ik snap er echt niets meer van, precies of mijn OS vervloekt is :mad:.

Wat ik gedaan heb? Ik heb gewoon eens updates geïnstalleerd, toen werkte het nog maar nu werkt het niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan