phal
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 nov 2001
- Berichten
- 227
Dag Helpers,
Begin juli kocht ik een nieuwe Toshiba Tecra S5 met daarop Windows Vista Business geïnstalleerd. Het was voor mij even wennen aan het nieuwe besturingssysteem maar na enkele dagen lukte dat wel.
Bij Vista is het automatische updaten een handige tool. Nu krijg ik echter al geruime tijd de melding dat de update niet gelukt is. Bij nazicht blijkt er vanaf 26 juli geen enkele update meer geïnstalleerd werd.
Wanneer ik Update laat lopen krijg ik de melding 'Er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht' Fout: code 8000FFFF.
De productondersteuning brengt mij niet veel verder. De foutcode opzoeken levert geen resultaten op. De ondersteuning op de website van Microsoft verwijst mij naar de Toshiba omdat het besturingsysteem geïnstalleerd was bij aankoop en bij Toshiba verwijst de supportwebsite naar Microsoft voor Vista-problemen. Mijn probleem zit dus gevangen in een 'loop'.
Heeft iemand een idee wat er gedaan kan worden om dit op te lossen?
Begin juli kocht ik een nieuwe Toshiba Tecra S5 met daarop Windows Vista Business geïnstalleerd. Het was voor mij even wennen aan het nieuwe besturingssysteem maar na enkele dagen lukte dat wel.
Bij Vista is het automatische updaten een handige tool. Nu krijg ik echter al geruime tijd de melding dat de update niet gelukt is. Bij nazicht blijkt er vanaf 26 juli geen enkele update meer geïnstalleerd werd.
Wanneer ik Update laat lopen krijg ik de melding 'Er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht' Fout: code 8000FFFF.
De productondersteuning brengt mij niet veel verder. De foutcode opzoeken levert geen resultaten op. De ondersteuning op de website van Microsoft verwijst mij naar de Toshiba omdat het besturingsysteem geïnstalleerd was bij aankoop en bij Toshiba verwijst de supportwebsite naar Microsoft voor Vista-problemen. Mijn probleem zit dus gevangen in een 'loop'.
Heeft iemand een idee wat er gedaan kan worden om dit op te lossen?