windows update lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dbijman

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Berichten
214
Ik heb een probleem met de windows updates, op windows 2000 stations.

Ik ga naar de pagina en kies voor de updates, dan voor installeren. Hij gaat dan wel lopen, als ze allemaal gedaan zouden moeten zijn, krijg ik de melding dat het installeren niet gelukt is.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 
Geplaatst door dbijman
Ik heb een probleem met de windows updates, op windows 2000 stations.

Ik ga naar de pagina en kies voor de updates, dan voor installeren. Hij gaat dan wel lopen, als ze allemaal gedaan zouden moeten zijn, krijg ik de melding dat het installeren niet gelukt is.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Wat zijn de de details van de foutmelding, ik neem aan dat Microsoft wel wat meer informatie geeft dan alleen dat installeren mislukt is?

Olav
 
Er staat alleen dat het niet lukt. Het staat in het rood en er staat een kruis bij.

Je ziet alle bestanden staan die je wilde installeren, deze zijn ook rood.

Je kan daarna nog een keer kiezen voor installeren.

Dat is het.
 
Reboot en probeer het opnieuw (niet al te veel updates tegelijk)
 
De pc is al diversen malen opnieuw opgestart. Hierbij heb ik een bestandje toegevoegd wat je te zien krijgt. Dit is bij twee updates. En dat geldt ook als ik kies voor een update.
 
Laatst bewerkt:
Na de installatie en opnieuw opstarten lukt de update nog steeds niet. Nog meer ideeen misschien?
 
Hoi dbijman,

Als je nu alles behalve die DirectX update selecteert, lukt het dan wel. Je ben niet de enige die daar problemen mee heeft als ik zo snel even Google. (waar overigens weinig oplossingen uit komen)

Groetjes,

Pieter
 
Hoi Pieter,

Ook dat mag helaas niet helpen. Ook niet na opnieuw opstarten......
 
bedankt

Pieter,

Middels dit bericht wil ik je heel hartelijk danken voor alle reacties die ik van jou heb gehad.

Je laatste bericht heeft uiteindelijk mijn probleem opgelost. Ik zag via die link iets staan, waar ik nooit van me leven van had gehoord. (Volgens mij het bedrijf waar mijn externe systeembeheerder werkt ook niet). Ik heb die informatie allemaal goed doorgelezen, en bedacht dat de oplossing waarschijnlijk heel simpel zou kunnen zijn, om onze internet server gewoon opnieuw op te starten.

Helaas kreeg ik toen mijn server niet meer opgestart, na 2 1/2 uur is dat gelukkig weer gelukt. Ik heb toen gelijk de windows updates geprobeerd, en ja hoor alles deed het bij mij weer.

Diversen andere pc's getest en deze kunne ook weer updaten.

Nogmaals hartelijk bedankt. Echt super :thumb:

ik zal de vraag afluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan