windows update lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,

Ik wil Windows update doen,(xp) maar krijg iedere keer de foutmelding nr. 80244019. Wie kan mij helpen?

Groetjes Ria Faasse

@Rambo200
Helaas het werkte niet. :( Dank je wel voor de moeite.. Gr. Ria

@Lange Pier
Helaas ,geen van beiden heeft me geholpen. Vriendelijk bedankt voor de moeite!!! Gr. Ria

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze hielp helaas ook niet. Bedankt voor de moeite!!!!! Gr. Ria

Ik heb deze 2 opties gedaan, maar heeft niet geholpen en ik heb geen service pack volgens mij, want ik krijg niks gedownload. Groetjes Ria

Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.

ik heb de windows-update agent geïnstalleerd, maar kreeg de melding van foutnr. 80070003

Gr. Ria

Ik heb alles gedownload op volgorde van de antwoorden die ik kreeg. Ik heb windows xp.

Hallo,

En alles wat ik wil downloaden, krijg ik te zien, dat ik op zijn minst sp2 moet downloaden en dat doet hij dus niet.

Groetjes Ria.

service pack 2 hier handmatig downloaden en opslaan op de pc dan als download compleet is installeren......succes http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=28

als service pack 2 is gedownload en geinstalleerd doe je hetzelfde met SP 3 hier te vinden......http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=24

Let wel eerst SP2 dan daarna SP3 installen. Als dat allemaal niet lukt dan zou ik kiezen voor de drastische aanpak..... Formatteren die handel en alles opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de Home edition. Heb de pc leeggehaald en alles opnieuw geïnstalleerd en toen kwamen de problemen met de updates en downloads. Ik ga nu even kijken of ik 2 en 3 op kan staan. Bedankt weer.

sp2 heb ik inmiddels geïnstalleerd, maar die pakt hij niet. Ga kijken of ik het nog anders kan doen. Gr. Ria

Hallo,

Ben al een stukje verder sp2 en sp3 zijn nu geïnstalleerd. Heb de veilig modus gebruikt, kon daar uit 3 dingen kiezen, maar windows update gaat nog steeds niet. Nog steeds dezelfde fout krijg ik te zien.

Groetjes Ria

Eindelijk is het gelukt , ik heb de pc weer helemaal leeggehaald en alle adviezen ter harte genomen en ik kan gewoon updaten nu. Iedereen heel hartelijk bedankt voor de adviezen en het geduld.
Ook iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2013.

Groetjes Ria Faasse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan