Windows update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
hoi,
mijn pc installeert steeds dezelfde updates.
het zijn de:
KB2600217
KB2656351

hoe moet ik dit oplossen?
alvast bedankt
mvg
matthijspc

En met steeds bedoel je elke dag?
Want ik had 4 dagen achterelkaar updates van Windows (op 2 laptops) en na 4 dagen was het weg.

Elke keer als ik hem aanzet staat er: er zijn updates beschikbaar!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke , dat had ik dus ook.
Bij mij was het na 4 dagen over.
Weet niet of het bij iedereen zo is...

Doe ze verbergen of download ze handmatig door op het KB nummer te zoeken.

Aantal keren bij mij ook zoiets was, en ik heb windows updates instellingen naar eigen wens verandert ( kijk screenshot ! )..
Op die manier je kan zodra je die updates ziet info over lezen en zelf handmatig installeren of weigeren zodat ze niet terug kunnen komen ( ALS je ze inderdaad niet missen kan moet je ze wel installeren maar dat hangt van info over betreffende ! ) .
Zodra handmatige installatie klaar is moet je gelijk PC HER-starten en probleem is dan opgelost !

2zxqw3m.jpg

Laatst bewerkt:
het is een .net framework 4 update (1st KB) en een beveiligings update! (2de KB)

;) Gewoon handmatig installeren ( je weet toch hoe dat moet ? ) en herstarten, maar van tevoren moet je zoals op screenshot updates binnen halen instellen en dat bevestigen .

Je kan dus altijd informatie over elke update lezen, als je NIET bevalt of je denkt dat niet nodig is je kan ze verbergen zodat ze niet meer terug komen ..

bedoel je 1 en 2 KB ???? of eerste en tweede ?

Laatst bewerkt:
Eerste update: hier Afh. 32-bits of 64-bits Windows versie, downloaden: NDP40-KB2600217-x86.exe of NDP40-KB2600217-x64.exe
Tweede update: hier Afh. 32-bits of 64-bits Windows versie downloaden: NDP40-KB2656351-x86.exe of NDP40-KB2656351-x64.exe

Tijs.

@ROYONIX heb ik gedaan alleen ze blijven terug komen (heb ze alleen niet verborgen)
@dnties x64 is 64 bit, toch?

Mijn vader had dit ook en heeft toen het .NET framework van zijn computer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Toen waren de problemen verholpen.

ik kan .net framework (4 client profile) gewoon verwijderen? en waar kan ik ze dan weer downloaden?

Kan makkelijk!
dfdf.png

Bijlagen

• bestepicevah.PNG
    bestepicevah.PNG
    4,9 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Waarom probeer je niet eerst gewoon de downloads die ik aangaf? Mocht er nog wat zijn met .Net framework, dan hoor/lees je dat wel tijdens de installatie ervan... :shocked:

Tijs.

@dnties na die downloads te hebben geïnstalleerd gewoon herstarten?

Doe maar. Kijk of de updates waar je het in je startposting over had dan terugkomen of niet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan