Windows update service draait niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fronk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2010
Mijn windows update werkt niet meer (als ik windows update uitvoer zie ik een groot rood kruis staan). Als ik vervolgens klik op "check for updates" krijg ik de melding dat ik dat niet kan doen omdat de service niet draait.

Ik heb dit probleem op internet opgezocht, en meestal staat de service dus gewoon uit, maar als ik vervolgens naar mijn lijst met services ga zie ik de windows update service er niet eens tussen staan.

Wat nu ?

Al geprobeerd, maar dan wordt ik verwezen naar de windows update functie...

"Gebruik het menu Start om te controleren op updates"

"Windows Update maakt deel uit van het Configuratiescherm. Als u in de toekomst wilt controleren op updates (of als Windows Update niet automatisch wordt geopend op deze webpagina):

Klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Update. "

Al geprobeerd, maar dan wordt ik verwezen naar de windows update functie...

"Gebruik het menu Start om te controleren op updates"

"Windows Update maakt deel uit van het Configuratiescherm. Als u in de toekomst wilt controleren op updates (of als Windows Update niet automatisch wordt geopend op deze webpagina):

Klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Update. "

Als je in dat scherm zit kan je je instellingen veranderen(als het goed is).
Daarna wel ff op O.K. klikken:thumb:

Zou het verder zo niet weten ,iemand anders?:shocked:

Heb je verder geen Veranderingen\Updates uitgevoerd of programma's verandert\toegevoegd?

Je kan misschien teruggaan naar een eerdere instelling(herstelpunt)
Wanneer is het begonnen.....:confused:

Nou ik heb nergens last van, alleen ik kan dus geen updates binnen halen.

Na flink zoeken op internet las ik ergens dat t een infectie kan zijn van "Conficker"
Het is me gelukt microsoft security essentials erop te zetten, en die run ik nu, en daarna ga k er nog een keer overheen met microsoft fix it.

Heb een Conficker remove tool maar ik heb geen idee hoe ik die moet posten en het adres ben ik ook ff kwijt:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan