Windows update service

Status
Niet open voor verdere reacties.
TheKnight, bedankt voor je reactie.
Tijd en datum is helaas correct haha.
De rest ook gedaan, windows update nog steeds onmogelijk. (safe gedeelte gedownload)

Ok, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand na 2 pagina's zoeken met dat lumineuze idee komt, hihi...

In principe staan nu alle Services inclusief de daarvan afhankelijke goed, waaronder Windows Update. Er is dus iets anders aan de hand als die weer uit gezet word.

Ok, ik weet niet of je deze al geprobeerd had, maar ga even naar deze pagina, daar krijg je een pop-up met een FixIt die je kan proberen.
Lukt dat ook niet, ga dan weer naar die pagina, & kijk dan even of je een speciefieke foutmelding krijgt die in de lijst onder Aanvullende foutcode-informatie voor geavanceerde gebruikers vermeld staat:

Er kunnen tijdelijke verbindingsfouten optreden wanneer u Windows Update of Microsoft Update gebruikt

HET VERLOSSENDE WOORD: HET IS KLAAR!

Geen een van jullie oplossingen heeft gewerkt, maar toch wil ik jullie ENORM bedanken voor de moeite in mijn probleem steken!
Dan zal ik toch de oplossing geven: Mijn laptop heeft een Rapid storage Technologie. (Turbo boost technology driver).
Daar blijkt een bug in te zitten vond ik ergens op internet. Daar een update van gevonden via die link die diegene gaf.
Gedaan, herstart, ik ga naar windows update en er stonden ineens allerlei updates voor mij klaar.

Link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c02284071

Hierbij kan deze gesloten worden! Nogmaals bedankt trouwens.

Ok, prachtig, & inderdaad zo'n ding dat je maar net even moet weten!

Onderwerp kan je zelf sluiten door bovenaan de pagina op Zet status opgelost te klikken. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan