Windows Update start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansswans

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
25
Hey allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn pc opnieuw geïnstalleerd maar ik kom nu niet meer in de windows update. Eerst kreeg ik foutmeldingen van windows met een foutcode. Daarvoor heb ik gezocht met google en de oplossingen gevonden.

Nu krijg ik dus geen foutmeldingen meer maar als ik nu op windows update klik, start hij internet explorer wel op maar loopt direct vast. Ik krijg een wit beeld en ik kan door de knoppen van vorige, volgende etc heenkijken.

Weet iemand een oplossing zodat ik weer kan updaten?

Grz
Hansswans
 
Hij doet het alweer jongens

ik denk dat windows update er gewoon even uitlag

Grz Hans
 
Er blijkt toch nog een probleem te zijn. Als ik op updaten klik start hij nu wel op en ik krijg de melding: voorbereiden op downloaden

Ik wacht dus ongeveer 20 minuten :eek: en dan krijg ik de melding:


De Volgende updates zijn niet geïnstalleerd:
KB842773: Update voor Intelligente achtergrondsoverdrachtservice 2.0 en WinHTTP 5.1
Microsoft Windows Installer 3.1
KB898461: Update voor Windows XP
Hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie (KB892130)

oftewel, 0 van de 4 zijn geïnstalleerd

wat moet ik hier aan doen
 
Hoi !

Geef even de foutcode door (evt. in je logboek kijken), misschien kunnen we je dan beter helpen.

Die download is de eerste als je XP-SP2 geinstalleerd hebt, dus als die niet werkt, kom je niet verder.

Greetz,

Harry.
 
ja ik ben me pc al aan het opnieuw installeren

De pc "dacht" dat sp2 was geïnstalleerd terwijl dit helemaal niet zo was. Hij wilde dus updates voor sp2 downloaden. :eek: vorige x denk ik nie goed geformatteerd

maar bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan