windows update verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ech

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
4
Hallo,
Merk tot mijn schrik dat mijn laptop al lange tijd geen Windows updates meer heeft gedaan (Windows 7). Als ik bij Services kijk is daar de Windows Update Service verdwenen. Fix it van Microsoft hielp niet. Wat kan ik doen om de Update Service weer in Services te krijgen?? Graag advies....
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Kijk eens System File checker wat kan herstellen.

Start > uitvoeren > typ het volgende in en denk om de spatie sfc /scannow

Mogelijk heb je de Windows installatie dvd nodig.
 
Zo daarna nog niet ok, scan dan eens op malware met Mbam bijv.
 
Hallo crash, sfc /scannow werkt niet en bovendien heb ik bij de laptop geen Windows installatie dvd gekregen.
Hallo Zoefff, Mbam en Avast gedraaid en deze gaven geen bijzonderheden aan.
 
Maak eens een nieuw account aan als administrator.
Werkt het dan wel?

Welke virusprotectie/firewall gebruik je?
 
Heb aanvullende informatie: via bureauaccessoires kreeg ik de prompt: C:\windows\system32 en daar kon ik als administrator sfc /scannow doen. Resultaat: geen schendingen van intregriteit gevonden. Virusprotectie: avast, Firewall: windows. Wellicht niet ter zake doende, maar ik heb gisteren wel ontdekt dat de navolgende bestandje op mijn laptop ontbreken: PsExe.exe en Wuauserv.dll..... heb je daar wat aan?
 
Volgens MBAM is er in september malware in quarantine gezet (mijn laatste windows update dateert uit augusutus). Heb online virusscanner gedaan, geen bijzonderheden. AdWCleaner gedraaid en er volgde een .txt bestandje met allemaal gegevens waar ik niets van begrijp. Heb het ook geprobeerd met een nieuw account als administrator, maar toen kon ik ook niet updaten......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan