windows update verwijderen.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cairdi

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
34
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik werk veel met scripts in Outlook Expres, ik maak zelf stationery's.
Nu heb ik eind Maart een Windows update gedaan en sindsdien werken mijn scripts niet meer naar behoren.
Na van alles geprobeerd te hebben blijkt het dus aan die update te liggen.
Ik wil de update ongedaan maken doormiddel van een systeemherstel, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.
Ik heb Windows 98 en OE 6.
Is hier iemand die mij zou kunnen helpen door uit te leggen hoe ik dat moet doen?

Groetjes Cairdi.
 
In windows XP staan de updates in het configuratiescherm onder software, in de lijst. Ik weet niet meer of dat ook in '98 zo was. Je zou in ieder geval even kunnen kijken...
 
Windows 98 heeft geen systeem herstel.
Je zou kunnen kijken bij software over daar updates staan,
maar ik dacht het niet bij win98.
 
Hoi,

Bij software in het configuratiescherm staat niets over updates, ik weet nog wel dat het 2 updates waren die niet verwijderd konden worden.
Maar iemand zij dat het wel kon met een soort van systeemherstel maar dat ze niet meer precies wist hoe en dat ik dan het beste hier voor advies kon vragen.
Ik hoop dat er iemand weet hoe en anders installeer ik de hele boel maar weer opnieuw.

Groetjes Cairdi.
 
Systeemherstel zit zoals crash zei niet in windows 98, dat is vanaf ME, dus ik vrees dat het dan opnieuw installeren wordt.....
 
Ik ken het probleem, je hoeft je update niet te verwijderen, je moet een paar .dll'etjes installeren.

Het gaat om:

dxmeta2.dll

dxtmsft.dll

dxtrans.dll
=============================

met de bijlage kun je zien wat er geinstalleerd is.

aanpassing: meer info :

http://daaroot.com/Current System Updates.htm
 

Bijlagen

  • whatsinstalled.zip
    2,3 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Hoi John,

Bedankt voor je reactie.
Dat "what's installed" had ik al in m'n computer staan en heb even gecheckt en alle 3 de dll-etjes zijn geinstalleerd, dus daar ligt het ook niet aan.
Ik maak al 2 jaar gebruik van scripts en heb dit probleem nooit eerder gehad, pas na die laatste updates is de ellende begonnen.

Groetjes Cairdi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan