Windows update verziekt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorss

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Ik heb een P2 pctje die handig is om hulp te vragen wanneer er iets mis gaat met de host PC.

Ik install winME op een de PC, alles oke, ging vervolgens naar de "windows update"om alle updates te installeren.

Na de installatie kreeg ik de foutmelding; dat er een fout bij het laden van explorer.exe. was en dat ik winMe opnieuw moest install.

Daarna schakelde de PC automatisch uit.
Als ik in de veilige modus opstart krijg ik de zelfde melding.
Hoe kan ik nu verder? alleen een format C:?

Trouwens een handige K manier van MICROSOFT! om mensen te DWINGEN om steeds weer nieuw materiaal te moeten aanschaffen...:evil:
Je zou denken dat wanneer je een update download dat deze betrouwbaar is...

Welke helpmijer kan mij raad geven?

Nééé, de PC is amper op het net geweest, alleen om wat (save progs te laden) en Norton was toen al geinst.
Het schijnt iets met een letterfont temaken te hebben...
Dankje voor het meedenken!:)

Waarschijnlijk is er een systeemlettertype overschreven, je zou natuurlijk uit kunnen zoeken welke het is, maar je kan ook ME 'er over heen' installeren om het op te lossen.

Wat is de grootte van het geheugen van de PC. Als dit minder is dan 64MB kunnen de registers niet vooraf veiliggesteld worden. Heb ditzelfde ondervonden toen ik IE 6 sp1 wilde installeren.

Geplaatst door sjorss
Nééé, de PC is amper op het net geweest, alleen om wat (save progs te laden) en Norton was toen al geinst.
Het schijnt iets met een letterfont temaken te hebben...
Dankje voor het meedenken!:)
nou ik kan je wat leuks vertellen,mijn dochter had een laptop 2 minuten online op internet en hetblaster virus binnen,dus zeg niet dat het niet kan.:D

Maestro....:-)

De foutmelding komt en schakeld de PC uit, dus kan ik Het OS niet opnieuw inst.
Ook niet in de v-modus.... vreemd...

Jaap, de PC heeft 512 MB

Geplaatst door sjorss
Maestro....:-)

De foutmelding komt en schakeld de PC uit, dus kan ik Het OS niet opnieuw inst.
Ook niet in de v-modus.... vreemd...

Jaap, de PC heeft 512 MB

Natuurlijk wel, start op met de ME cd (of bootdiskette) en installeer er overheen.

Oke ik heb WinMe er weer opstaan, volgens windowsupdate staan er 20 updates te wachten, hier zal het bestand tussen zitten welke de malaise veroorzaakte.

Dus elke update appart loaden en goed lezen denk ik?

Geplaatst door vanschagen

nou ik kan je wat leuks vertellen,mijn dochter had een laptop 2 minuten online op internet en hetblaster virus binnen,dus zeg niet dat het niet kan.:D

Maar laat ME daar net niet gevoelig voor zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan