Beste Forum leden,
Zonder mijzelf voor te stellen en/maar volledig gefrustreerd wil ik graag mijn probleem aan jullie voorleggen:
In korte zinnen en bewoordingen:
Nieuwe pc gekocht speciaal voor mijn 3D printer. de pc is met win 10
Alles werkt dwz snelheid van overdracht naar de 3D etc alles klopt.
Energie: alles uitgeschakeld, de pc valt niet in slaap tijdens een 9uur durende print sessie.
Vorige sessie 1 maand geleden : automatische updates, automatisch instaleren TIJDENS EEN 3D PRINTSESSIE....
Berg onbruikbaar plastic op mijn 3D printbed.
Natuurlijk volledig gefrustreerd vanalles van de nieuwe pc gegooid, effect niets werkt meer.
Reparatie programma eroverheen laten draaien, pc werkt weer.
Vandaag dus een dejavu : print sessie van 3 uur: na 2 uur : pc is opnieuw opgestart na downloaden updates ............
Is er iemand die weet hoe ik deze updates uit kan schakelen ?
De pc wordt alleen gebruikt voor: 3D printen, photoshop, en video bewerking.
Ik heb van alles geprobeerd en weet het nu niet meer, natuurlijk snap ik dat als iemand fysiek met TV mij helpt dat daar kosten aan verbonden zijn.
mvgr Obbe
www.volvotune.nl
Zonder mijzelf voor te stellen en/maar volledig gefrustreerd wil ik graag mijn probleem aan jullie voorleggen:
In korte zinnen en bewoordingen:
Nieuwe pc gekocht speciaal voor mijn 3D printer. de pc is met win 10
Alles werkt dwz snelheid van overdracht naar de 3D etc alles klopt.
Energie: alles uitgeschakeld, de pc valt niet in slaap tijdens een 9uur durende print sessie.
Vorige sessie 1 maand geleden : automatische updates, automatisch instaleren TIJDENS EEN 3D PRINTSESSIE....
Berg onbruikbaar plastic op mijn 3D printbed.
Natuurlijk volledig gefrustreerd vanalles van de nieuwe pc gegooid, effect niets werkt meer.
Reparatie programma eroverheen laten draaien, pc werkt weer.
Vandaag dus een dejavu : print sessie van 3 uur: na 2 uur : pc is opnieuw opgestart na downloaden updates ............
Is er iemand die weet hoe ik deze updates uit kan schakelen ?
De pc wordt alleen gebruikt voor: 3D printen, photoshop, en video bewerking.
Ik heb van alles geprobeerd en weet het nu niet meer, natuurlijk snap ik dat als iemand fysiek met TV mij helpt dat daar kosten aan verbonden zijn.
mvgr Obbe
www.volvotune.nl