windows update werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
hallo,
als ik naar de systeemeigenschappen in XP pro ga en klik op het tabblad Automatische Updates is dit tabblad grijs en ik kan er niets aanvinken om e.e.a. in te stellen. Ook word op dat tabblad weergegeven: De website Windows Update is momenteel niet
bereikbaar.Ook handmatige updates werken niet, ik krijg geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets........
Mss staat het hier ergens maar de zoekfunctie werkt niet, dus Help please...........
ps : er is slechts 1 account op deze pc, nl admin en dat ben ik.
 
ja, maar eentje die ik al lang gebruik, en voor de re-install werkte update goed, heb terug zelfde key en alles, dus ligt het volgens mij daar niet aan.....
 
En als je kijkt bij configuratiescherm, systeembeheer, services, automatische updates (is bij mij de 5de van boven). staat hij daar op uitgeschakeld of handmatig?

Dan rechtklikken, eigenschappen, en veranderen in automatisch.

Pc opnieuw opstarten en hij zou het weer moeten doen. (hoop ik):)

Het klopt wel dat windows update site nu uit de lucht is ivm dat nieuwe virus. Gebeurt er wel wat als je deze aanklikt? http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp
 
Laatst bewerkt:
het tabblad updates kan ik nu bewerken, maar updaten doet ie niet, ook niet als ik naar je link ga, er gebeurt niks.......
 
ineens schiet ie terug uit zen sokken, probleem opgelost en veel bijgeleerd ( alweer ) thx everybody, nen dikke kus voor tanja1968 ;-))
 
Graag gedaan. Maar was het nu die link of via systeembeheer gelukt. Daar ben ik benieuwd naar.
 
systeembeheer.........als ik naar de link ga gebeurt nog altijd nix, ma da kan idd met het virus te maken hebben, zal seffens op het werk eens kijken en zet het dan hier.
 
Laatst bewerkt:
probleem is dus nog maar gedeeltelijk opgelost, hier op het werk werkt de update via de link wel.........
 
iemand een idee hoe ik de update via de site terug kan activeren ? Ik kan ook mijn update history niet zien.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan