windows update werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb de windows update geinstalleerd maar houd deze aldoor over met de vermelding kan niet geinstalleerd worden.
Is dit een belangrijke update? hoe kan ik die dan alsnog installeren.

KB953300: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 1 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP

Er is geen fout code bij. Hij geeft aan dat ie deze update niet kan installeren. Hij bied de update wel steeds opnieuw aan. Nu kan ik hem wel afvinken maar dan krijg ik nooit weer een melding van deze update. De vraag is dus eigelijk kan mijn computer zonder deze update veilig draaien en mis ik geen "techniek" om ongestoord te computeren.

Er is geen fout code bij. Hij geeft aan dat ie deze update niet kan installeren. Hij bied de update wel steeds opnieuw aan. Nu kan ik hem wel afvinken maar dan krijg ik nooit weer een melding van deze update. De vraag is dus eigelijk kan mijn computer zonder deze update veilig draaien en mis ik geen "techniek" om ongestoord te computeren.

Ja hij is niet belangrijk want er is al een nieuwere versie van Net Framework

omdat windows xp uit 2002 komt en oude updates (ook nieuwe maar eerst oude) geeft van programma's die nu nieuwere versies hebben :D

omdat windows xp uit 2002 komt en oude updates (ook nieuwe maar eerst oude) geeft van programma's die nu nieuwere versies hebben :D

En weer niet goed..................

Windows geeft updates van programma's die op de betreffende pc geinstalleerd zijn, en dat is heel iets anders!

Ik nu Net Frame 3.5 geinstalleerd. Waarom weet ik niet want ik weet niet wat het programma doet. Misschien dat de update nu wel werkt.

InfoMicrosoft

Heb je de volledige info gelezen op de website (via de link in de eerdere post) vooral bij de oplossing (ook als je geen foutcodes krijgt)

Voor een correcte installatie van de update moet u eerst alle versies van .NET Framework op de computer verwijderen en ze vervolgens opnieuw installeren. Wellicht moet u meer dan één van de volgende methoden gebruiken enz.
Bron:Microsoft
Wellicht heb je hier ook wat aan,je moet n.l. minstens Windows Installer version 3.1 hebben om deze update te kunnen installeren.Alle info staat op deze site ook de link naar de nieuwste versie van de installer!

Laatst bewerkt:
Framework 3.1 heb ik geïnstalleerd maar ik heb er geen andere framework edities afgehaald. Maar..... waar is framework eigenlijk voor nodig?
Ik blijk ook al ergens in september problemen gehad te hebben met een update (update geschiedenis).
Ik heb de link gelezen maar daar kan ik ook geen oplossing uit distilleren.

Waar Net Framework voor nodig is kun je hier lezen (in 't Engels).
Heb je trouwens al 's geprobeerd je AntiVirus uit te zetten tijdens de update?
Zou 'n mogelijkheid kunnen zijn.

Zonder virusscanner hetzelfde effect.
Als ik de update wil installeren krijg ik nu deze melding
Er zijn geen producten geïnstalleerd op deze computer waarop deze software-update betrekking heeft. Klik op Annuleren om de installatie af te sluiten.

Zonder virusscanner hetzelfde effect.
Als ik de update wil installeren krijg ik nu deze melding
Er zijn geen producten geïnstalleerd op deze computer waarop deze software-update betrekking heeft. Klik op Annuleren om de installatie af te sluiten.

Nou,dat lijkt me dan duidelijk als je nu versie 3.5 hebt geïnstalleerd is deze update waarschijnlijk niet meer nodig toch? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan