windows update wil maar niet. wie kan me helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafaelo10

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
wie kan mij helpen want me pc geeft steeds aan dat er een update is en elke keer instaleert hij 2 en dan geeft ie aan dat ze zijn mislukt al 7 weekjes ofzo. KB2481109: Beveiligingsupdate voor Windows XP
wil die niet instaleren<

Oplossing:
  1. Ga naar windows update en zoek naar RPC7.0 Je krijgt dan een KB xxxxxx, download dit in de taal van je OS en installeer dit. Evt afsluiten en opstarten en dan moet als het goed is het probleem opgelost zijn. Succes
  2. Het kan ook opgelost worden door de hotfix KB967885 te downloaden en installeren. Daarna pc opnieuw opstarten en dan kan KB2481109 zonder problemen geinstalleerd!

hotfix KB967885 waar kan ik deze vinden? kan hem niet vinden namelijk.

heb hem gedwoanload maar moet je em dan opslaan? ik heb meteen uitvoeren gedaan?

hij geeft aan KB2481109: Beveiligingsupdate voor Windows XP kunen niet worden geinstaleerd.

Heb je oplossing 1 in posting 2 geprobeerd?

Lees dit artikel van Microsoft over bekende problemen met deze update.
(Kortom: Verwijder security update 956744 en installeer beveiligingsupdate 2481109. (klik op de link voor meer informatie)
Als alternatief kun je, als je al beveiligingsupdate 967885 hebt geïnstalleerd, hotfix 967885 installeren. Je kunt vervolgens succesvol beveiligingsupdate 2481109 installeren (klik op de link voor meer informatie))

In een ander geval kijk hier hoe je Windows Update kunt resetten...

Laatst bewerkt:
KB2481109: Beveiligingsupdate voor Windows XP wil nog steeds niet. ik kom er maar niet uit wie o wie kan me helpen beetje moelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan