windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
In mijn system tray staat het icoontje voor een windows update. Als ik daar met de muis overheen ga geeft ie aan: updates downloaden...21 % voltooid. Maar ik kan het icoontje niet activeren, noch links- noch rechtsklikkend. Ik heb niet bewust die update gestart of onderbroken. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik die update voltooien. Thnx in advance!

Laatst bewerkt:
Dat is de automatische Windows Update, instellingen daarvan kun je wijzigen:
Rechtermuisklik op Deze Computer, Eigenschappen en vervolgens naar het tabblad Automatische Updates, daar kun je de diverse instellingen aanvinken. Ik zou als ik jou was de instelling op handmatig zetten en zelf even naar de Windows Update site gaan, tenminste als hij niet verder als 21% komt in je tray.

Ik heb die automatische updates ook uitstaan aangezien het bij mij een eeuwigheid duurde voordat er een update klaar was.

Dat klopt! Ik kreeg in de gaten dat op een gegeven ogenblik de update weer werd vervolgd. En via 45, 63 en 81 % (traag, traag) is ie nu binnen. Wie het heeft onderbroken weet ik niet, vermoedelijk gewoon het eind van een windowssessie. Auto updates uitzetten is een prima optie. Bedankt, Caspar107

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan