windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brig130

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Om een of andere reden wil mijn windows update niet meer werken, krijg ook in het beveiligingscentrum te zien dat het niet werkt, terwijl hij wel aan staat.
Ook de site van Windows Update wil niet werken, hij laadt niet goed. De pagina blijft leeg.
Is er iemand die weet hoe ik Windows Update weer aan de gang kan krijgen?
Alvast bedankt
Brig130

welke browser gebruik je?
Update werkt alleen met internet explorer.

Anders moet je wachten wanneer de cd uitkomt.
Ik neem aan dat je via Explorer, extra, window update heb gedaan.

Windows automatische update kun je in- en uitschakelen via Start/Configuratiescherm/Systeem tabblad Automatische updates

bedankt voor al jullie berichten, de link met windows script helpt dus niet :-(
Ik heb de volledige service pack 2 gedownload en geinstalleerd, ook om te proberen om van dit vervelende probleem af te zijn (ik had het dus al voor de installatie van SP2). Om een of andere reden werkt heel windows update niet meer, automatische updates staat aan, maar in het beveiligings centrum van SP2 staat dus dat hij niet aan staat en in Start/Configuratiescherm/Systeem tabblad staat dat ie wel aanstaat. De windows update pagina blijft blank, het enige wat ik kan wijzigen is instellingen, maar dat gaat over beta versies en taal.
Ennuh ja ik heb internet explorer ... en update heb ik via alle mogelijke manieren geprobeerd, via het start menu, via extra in de internet explorer, de pagina laadt, maar er komen geen gegevens verder.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit eventueel zou kunnen herstellen.
Anders wordt het een nieuwe installatie vrees ik.

Groeten
Brig130

Bezig met zoeken naar de nieuwste versie van de Windows Update-software...

Dit duurt ongeveer een minuut, afhankelijk van uw verbindingssnelheid. U krijgt wellicht een of meer beveiligingswaarschuwingen te zien. Controleer of elke beveiligingswaarschuwing digitaal is ondertekend door Microsoft en klik vervolgens op Installeren of Ja om de software te installeren.

Dit is het enige bericht wat ik krijg op windows update en ik kan wachten tot ik een ons weeg maar meer komt er niet.

groeten
Brig130:confused:

Is er iemand hier die mij verder kan helpen met mijn probleem?

Het was een virus ,.:evil: een Beagle variant die ondanks gebruik van Norton Antivirus 2004 niet herkend werd.
Ik heb de HD geformatteerd en Windows er weer schoon opgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan