Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolf100

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Beste lezer,

Ik kan alle pagina's met mijn browser, IE 6.0, perfect bereiken behalve de update pagina van microsoft.
Als ik extra en dan windows update aankies genereert mijn browser na korte tijd een foutmelding en wil een rapport verzenden. als ik dit doe wordt mijn IE afgesloten en gebeurt er verder niets.
M.a.w. ik kan mijn windows niet meer updaten. Waarom kom ik ineens niet meer op de update pagina van microsoft???

groet
Rudolf

Ik heb bij installatie windows geactiveerd en geregistreerd.

Sinds vorige week doet dit probleem zich voor.

Melding is: In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak

systeemhertel

mischien kun je je pc terug zetten naar datum dat het nog wel goed werkte !!

via systeemherstel,als je tenminste xp hebt.

groetjes en succes.

Systeem herstel vindt geen herstelpunt van voor de problemen. Ja 1, maar deze wijzigt niets.

Virusvrij? Best wel veel virussen belemmeren het updaten. Ook spywarevrij?

Laatst bewerkt:
Virusvrij, ook bij scannen on line en Hitmanpro draait regelmatig. Dus dat kan geen oorzaak zijn.

Lukt het wel als je het foutenrapport uitzet? (Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden. Selecteer Geen fouten melden) Zet ook de beveiliging even op standaardniveau, in IE, Extra, Internet-opties, tabblad Beveiliging en sluit af met OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan