windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
82
hallo ik wil nu al een tijdje die nieuwe service pack 2 downloaden, maar dan moet ik steeds de vorige updates downloaden maar dit lukt nooit. op de site van windows update krijg ik steeds de melding:

de installatie van updates kan niet worden voltooid


volgende updates zijn niet geïnstalleerd:

KB842773: Update voor Intelligente achtergrondsoverdrachtservice 2.0 en WinHTTP 5.1
Microsoft Windows Installer 3.1

hoe vaak ik ook probeer, het lukt me nooit om deze update te installeren en mijn antivirus (panda platinum) begint ook al te zagen dat ik mijn windows moet updaten om aanvallen te voorkomen. wat moet ik doen?
 
Voor de updates, ga je dan naar start / programma's / windows update, en laat je de boel automatisch doorzoeken?
 
ik heb het zo gedaan en ook op de site zelf.. beide manieren zijn al na meerdere pogingen mislukt
 
ben je spyware en virusvrij? krijg je een specifieke foutmelding?
 
ik ben al een paar maanden bezig met zoeken en ik heb al vaak mijn pc gescand voor virussen (panda platinum) en spyware en ik heb ook een online scan gedaan als de update mislukt dan krijg ik gewoon het updatevenster met de boodschap uit mijn eerste bericht te zien
 
Hoi,

Is de windows-versie die ju nu hebt geïnstalleerd een legale?

Teun
 
Probeer eerst eens handmatig een vorige versie van Windows Installer te installeren of Windows Installer 3.1 handmaig downloaden van de site van Microsoft i.p.v. via Windows Update..
 
ik heb mijn pc in den aldi gekocht en heb al een keer sp2 gehad maar ik formatteer mijn pc nogal vaak. het manueel installeren van installer3.1 helpt ook niet. het zal dus formatteren worden. tenzij iemand nog iets weet?
 
kun je Windows Installer niet de-installeren?
Waarom kun je deze niet manueel installeren dan?
 
Klopt, HitManPro is een verzameling van Spyware scanners die automatisch alle programma;s laat lopen en ook update.
Kijk wel regelmatig op de site voor nieuwe versies
 
ik heb ondertussen mijn pc geformatteerd en het lukt nog steeds niet om al mijn updates te installeren. hitman pro vindt alleen 3 couckies en panda platinum vindt niets. moet ik mijn windows nog eens manueel registreren misschien?
 
zijn het dan specifieke Updates die je er niet op krijgt?
 
Ik zou het volgende doen:

- Schakel de automatische updates uit.
- Download hier Service Pack 2.
- Installeer SP2
- Ga in de Internet Explorer via Extra/Windows update naar de Microsoft update-site en installeer alle (essentiële) updates.
 
de laatste tip heeft mij veel geholpen, sp2 is nu geïnstalleerd maar de andere updates mislukken nog steeds.
 
kun je vertellen welke of wat voor soort updates het zijn?
 
gewoon de essentiele windows updates die je ook nog kan downloaden na installatie van sp2 bij windows update.

lijstje in bijlage
 

Bijlagen

  • mislukte updates na sp2.doc
    79 KB · Weergaven: 40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan