Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Joren 007
Hallo allemaal,
Als ik naar de site van Windows Update ga, dan zegt hij dat ik een nieuw ActiveX moet installeren. Maar... de balk boven in beeld; waarmee ik die ActiveX moet installeren; verschijnt niet! Wat te doen?
Joren 007
Heb dat een paar keer voorbij zien komen op antispyware-sites, dus raad ik je aan een Hijack This Log te plaatsen, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom je problemen hebt bij het updaten:Geplaatst door Joren 007
Hallo allemaal, wat is Xlocatorinstall.Install voor ActiveX?
Geplaatst door Joren 007
Ik kan zelf ook HijackThis logjes oplossen, dus ik zal het zelf wel doen. Eigenlijk was dat een beetje een offtopic vraag (sorry admin en mods) maar ik vond het zonde om daar een nieuwe topic voor aan te maken. Het gaat ook over een andere computer.![]()
![]()
Toch bedankt voor je reactie
Joren 007
Geplaatst door Joren 007
oke allemaal, het probleem is nog steeds niet opgelost. als ik op bijwerken klik staat er dat er geen updates beschikbaar zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.