windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanny v wetten

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Hoi,
Wat moet ik met deze zin.
U bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing.
Deze heeft de computer geupdate. Met systeemherstel gaat het niet weg want het komt steeds terug.

Wat nu!!!!!!!!!!!!!.
Bedankt alvast gr Hanny.

Als je een illegale versie hebt dien je windows legaal te kopen.

Betreft het een legale versie dan kun contact opnemen met Microsoft

En om zulke problemen te voorkomen kun je er beter gelijk een legale op zetten

hanny ik kan je helpen

hallo hanny ik kan je verder helpen , Maar ook via een e-mail adres mag ik je niet helpen.
hier mag ik het niet doen dus , mag hier ook me forum niet vermelden , dus bovenstaande is je enigste optie .... Ook een e-mail adres hier plaatsen is niet toegestaan...... stone cold

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch kom ik op vele fora de oplossing tegen, ook bij vele fora's waar anders nooit over warez/serials/cracks gepraat wordt.
Microsoft heeft zelf ook een oplossing voor de melding(ben ff aan hetzoeken).

Dus wie kan me nu eens exact uitleggen hoe het in elkaar zit.

Mag het nu wel, of mag het niet?

Mvg Patrick

Je mag het wel vragen, maar er geen antwoord op geven.:p

Net zoiets als muziek downloaden, dat mag wel, maar je mag het niet uploaden.:confused:

Of deze, ja mag wel films van de TV opnemen, en muziek van de radio, maar niet de streams van internet halen.:shocked:

Als jij een link van Microsoft kan plaatsen waarin staat hoe je het "mag/kan" omzeilen wil ik die graag lezen.

Voor het overige: het aanpassen van de wga is op helpmij niet toegestaan. Het is het aanpassen van software (illegale versies toch laten functioneren)

Als iemand jou vraagt om mee te helpen aan het ontvreemden van een fiets, help je hem of haar dan?

Je hebt vast wel eens van Google gehoord.

Indien het legale software is, bel Microsoft voor je probleem.

hanny

je ziet het he hier mag dus niks(of heel veel als het maar legaal is ) altans heel weinig e.mail adres mag niet , en vind het een beetje flau om te reageren met , je helpt iemand toch ook niet stelen met een fiets , net of zeo niet iets illegaals op hun pc hebben staan .
laat me nou niet lachen Aardige mensenheile boontje!:) als je eerder had gekeken hanny had je me e.mail adres gehad maar helaas het is verwijdert door puppie . he puppie heb jij niets ilegaal op je pc staan ....( nee dus) denk het wel , dat maak je mij niet wijs :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee mijn besturingsysteem is officeel gekocht bij de laptop.
het office pakket wat ik gebruik heb ik via mijn werkgever bij microsoft gekocht....
Mijn virusscanner van Norman daar heb ik een licentie voor gekocht van drie jaar..
En ja je mag mijn laptop bekijken......alleen officele en betaalde software.

En nee jij mag geen "heler"zijn.
En als je dat niet bevalt dan zul je een andere site moeten zoeken waar het wel is toegestaan.

puppie

je hebt ook nog mensen die legaal software niet kunnen betalen en daar denk ik aan , dat er mensen zijn die het niet breed hebben dank zei de euro , maar ons lieve kabinet zei toch er zal niks veranderen , nee er is niks verandert dat klopt de fl is weggehaald en euroteken ervoor en nu zitten veel mensen in de problemen , en er zijn veel mensen die dure besturing systemen zoals jij en ik dat hebben niet kunnen betalen en die wil ik helpen in mijn ogen doe ik niets verkeerd , alleen mensen helpen die het niet al te breed hebben ook al denkt het brein daar anders over ...... moeten ze de bestruringsystemen maar niet zo duur maken zodat ook de minder bedeelden onder ons ze kunnen kopen .:thumb: :thumb: en zolang zal ik door gaan om deze groep te helpen waar ik kan , alleen jammer dat sommigen dat niet willen inzien ! :(

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat dit de plaats is om verder te praten over het wel of niet kunnen betalen.
Daar is Members Chat voor.
Wij hebben hier regels en daar zal iedereen zich aan moeten houden.....daar gaat het om.

Laatst bewerkt:
Ten eerste hoef je geen windows te gebruiken, wat een commercieel bedrijf is en geld wil verdienen aan zijn producten, dus is illegaal gebruik, diefstal, je kunt ook met Linux gaan werken, helemaal gratis.

Ten tweede moet iedereen dat voor zich weten, maar dat wil niet zeggen dat anderen er ook aan mee moeten werken.

Ten derde, de meeste mensen in gevangenissen vinden zichzelf ook niet schuldig, vreemd, want de meeste zitten er niet voor niets.

ik wil hier geen warez gaan promoten of zo, maar ik vind de windows-updates blokkeren voor illegale gebruikers, een grote stommiteit...
er zijn heel wat mensen die een illegale windows (of een 2de windows die illegaal is) hebben draaien, en door deze te boycotten van de win-updates, brengen ze daarmee IEDEREEN in gevaar... dus ook de legale gebruikers.
de meeste updates zijn zowiezo SECURITY-updates, die gaatjes in xp wegmoffelen. maar wanneer de geweigerde gebruikers die niet hebben, zijn wij dus ook niet veilig. virussen, opgedaan met een illegale windows, kunnen net zo makkelijk aan een legale gebruiker worden door gegeven...

typisch gates... de goeien bekopen het met de slechten...

franco

Je kunt wel de security updates kan downloaden, alleen geen updates voor het besturingssysteem.;)

@Francozero,
Waarom ga jij dan niet over op het gratis linux.
Voor windows moet je nu eenmaal betalen dat weet iedereen......of krijgen jullie ook gratis elektriciteit.
Je betaald voor iets en je krijgt er iets voor terug......je betaald niet en dan krijg je ook niets.
zo is het nu eenmaal in de wereld.
Er is niemand verplicht om de producten van Windows af te nemen er zijn alternatieven genoeg.

en wie zegt dan dat mijn windows niet betaald is?..
telkens er een negatieve opmerking op iets komt, word men plots beschuldigd van illegale warez. volgens mij is het net andersom... iemand die z'n windows "gratis" heeft verkregen (op welke manier dan ook), heeft volgens mij het minst reden tot negatieve opmerkingen.

wat linux betreft, dat ken ik niet... nooit geprobeert. sommige zeggen dat 't beter is dan windows, anderen dan weer andersom. persoonlijk ken ik de mogelijkheden van linux niet... ik bedoel qua ondersteuning van programma's en games.
als ik persé een gratis besturingssysteem wou, had ik linux al lang geprobeert... denk je ook niet?..

wat ik bedoel in m'n post, is gewoon dat het onzinnig is om beveiligings-updates te weigeren. ook al is je windows niet legaal... het brengt ten slotte iedereen in gevaar, ook de legale gebruikers.
en wat betreft de beveiligings-updates, deze blijken ook niet te downloaden als je windows niet legaal is...

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan