Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovis

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
“De volgende updates zijn niet geïnstalleerd: (KB928365 Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0)”.
Dat is het resultaat van het draaien van Microsoft update. En nu probeert Windows iedere keer bij het afsluiten van de computer die update tevergeefs weer te installeren en daar neemt hij uitgebreid de tijd voor.
Wat zou daar aan te doen zijn?

Probeer eens om eerst Netframework te verwijderen, en daarna alles opniuw te installeren.

Bedankt voor je senelle antwoord, patrict, Je adviseert 'Netframework' te verwijderen. Hoe moet dat dan? Hij staat niet in de softwarelijst (Configsch.->Software).

Bedankt voor je snelle antwoord, patrict. Je adviseert 'Netframework' te verwijderen. Hoe moet dat dan? Hij staat niet in de softwarelijst (Configsch.->Software).

Sorry patrict, dit begrijp ik niet: onderdelen van Windows verwijderen (kan dat?) ergens aan de linkerkant,,, in welk scherm?

Ik heb zojuist nog eventjes gekeken op een XP machine, en daar staat Microsoft Net Framework gewoon in Configuratiescherm>Software.

En wanneer ik boven in het scherm "updates weergeven" aanvink, staat de beveiligingsupdate er ook bij.

Verwijder eerst in C;\WINDOWS de mappen met een blauwe tekst.
Probeer daarna Microsoft Netframework 2.0 opnieuw te installeren.
Kan je hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/...cb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

Daarna voer je de update opnieuw uit.

Windows update, probleem opgelost

Ja, bedankt. Netframework stond door onopgehelderde oolzaak niet op mijn computer. Het leek mij logisch dat hij dan ook de patch voor dat programma niet kon installeren en dat klopt. Ik heb Netframework geïnstalleerd en toen kon ik ook de patch installeren.
Voor het installeren heb ik volgens jouw advies alle blauwe progjes die in de map Windows stonden weg gehaald. Kan ik dat altijd doen? Zijn ze overbodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan