Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waalwijk

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Berichten
23
Wanneer ik windows update wil doen krijg ik het Google scherm
het downloaden van Microsoft gaat ook niet meer
 
Ik stel voor dat je eens begint met zeer uitgebreid je systeem te scannen op virussen en spyware. Gebruik daarvoor een goede virusscanner en goede anti spyware.
 
Probleem opgelost met pc tools spyware doctor
pasja mijn dank

mvrgr
Waalwijk
 
Ik vraag mij af of je systee virus/spyware nu wel helemaal vrij is. Heb je wel eens gehoord van een Hijacklogje?
 
Laatst bewerkt:
hijacklog

Pasja bedankt voor de tip, hijacklog ken ik niet. Ik ga het opzoeken.Misschien zijn de problemen ook gekomen door de avast viris scanner.
 
Deskundige hulp. Plaats op deze site een Hijacklog. Lees vooraf even de voorwaarden voordat je je logje plaatst.
 
Hijjacklog

Ik ben hier mee aan de gang gegaan en er niet veel mee opgeschoten tot nu toe. Het is een vrij ingewikkelde geschiedenis. Ik val van het een in het andere probleem nu. Nogmaals bedankt,

Mvrgr,

Jules
(Waalwijk)
 
Hoezo? Je volgt de instructies, plaatst de log op de site en wacht even af en daarna krijg je instructies wat te doen.
 
Hijjacklog

Dank voor de reactie Pasja. Ik las dat er weer een paar scans gedaan moesten worden eerst. Ik ga het een dezer dagen, zo gauw ik tijd heb doen.

Mvgr,

Waalwijk
 
Je hebt mij reeds een aantal keren een mailtje gestuurd. Het is echter handiger om alleen te klikken op de knop "Reageer op vraag" in je vraag op de Helpmij.
Iedere poster in je bericht ontvangt dan automatisch een mailtje. Je hoeft dan daarnaast geen persoonlijke mailtjes naar lezers te sturen.
 
Neem me het vooral niet kwalijk. Ik dacht er goed aan te doen, op deze manier even te bedanken.

Mvgr.

Waalwijk
 
Ik neem het je ook niet kwalijk, ik dacht alleen dat je niet beter wist, vandaar mijn vorige berichtje.
Persoonlijk vind ik het niet erg, maar er zijn vele Helpmij bezoekers, die liever geen persoonlijke berichten willen. (Schakelen dat dan ook uit)

Ik heb ze alleen maar aanstaan voor mensen die een persoonlijke -niet topicgerichte- mededeling aan mij kwijt willen. Bijvoorbeeld over hoe onaardig ik in mijn taalgebruik was, of precies andersom, hoe aardig ik was in mijn taalgebruik (áls dat ooit al voorkomt.............)
 
Ik ben ook nieuw hier vandaar en soms ben ik te enthiousast.
Mvgr
Groet
 
geen windows update

ook ik krijg google pagina in plaats van verbinding met microsoft update
trouwens kan ook geen verbinding met norton server maken voor update (helpdesk kan dit nog niet oplossen)
kan ook pc tools update niet krijgen, kan hier door programma niet gebruiken.

is dit het gevolg van een virus?

graag advies.
 
Het kan door een virus zijn gekomen. Ik heb een tijdje terug een wel virus gehad,maar na een nieuwe installatie heeft hij het weer een tijd goed gedaan. Plotseling kon ik echter niet meer opdaten met microsoft. Ik heb spywaredoctor free een paar keer gebruikt en nu kan ik weer updaten via microsoft.

Ik wens je veel succes,

Groet,

Waalwijk
 
Het kan door een virus zijn gekomen. Ik heb een tijdje terug een wel virus gehad,maar na een nieuwe installatie heeft hij het weer een tijd goed gedaan. Plotseling kon ik echter niet meer opdaten met microsoft. Ik heb spywaredoctor free een paar keer gebruikt en nu kan ik weer updaten via microsoft.

Ik wens je veel succes,

Groet,

Waalwijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan