windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Heb nog een vraag,als ik naar windows update ga,dan blijft het scherm blank,dus ik k niet zien of er inderdaad updates zijn,hoe verhelp ik dit.

kan vele redenen hebben, is in de "services" mss windows update uitgeschakeld ?
Is je windows legitiem ?
Is het een clean install of een upgrade ?

Het een upgrade,legaal van 7 naar 10,na de upgrade was het goed en ineens niet meer.

heb je de instelling van windows update in de services gecontroleerd ?
Moet op automatisch staan.

Gebruik ccleaner en antimalware en de normale defenderv

Ik heb windows update repair laten draaien en kreeg de melding:Windows update onderdelen moeten worden hersteld:Hoe doe ik dat??

Dat heb ik gedaan,krijg de melding,Windows update onderdelen moeten worden hersteld.Ik krijg bij het update scherm helemaal NIKS te zien???

Volgens mij is het nu klaar,na het draaien van malwarebites scannen,14 items gevonden.

Is het verstandiger om een gratis antivirus progr te installeren en dan Windows de Fender uit te schakelen om vorige probleem tegen te houden??

Laatst bewerkt door een moderator:
@kimswerd
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.

Hallo,ik zit weer met het probleem dat er updates zijn,maar de update start niet automatisch??
Hierbij een screenhot en de foutmelding Ox800705b4

Laatst bewerkt:
Hallo,ik zit weer met het probleem dat er updates zijn,maar de update start niet automatisch??
Hierbij een screenhot en de foutmelding Ox800705b4
Waar is die screenshot dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan