Windows updates uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Ik heb windows 7 64 bit Nederlands maar deze is aan een service pack update begonnen waar hij maar niet uitkomt. Bij opstarten pc geeft ie aan service pack word geinstalleerd en dan plots start de pc opnieuw op en start dan door zonder het service pack af te maken. Totdat ik de pc afsluit gaat de pc het nogmaals proberen en sluit dan na 20 minuten zelf af. Hetzelfde gebeurd weer als ik de boel weer opstart. Dus mijn vraag is hoe zet ik deze update uit ???

Alvast bedankt voor de hulp.

Hb je iets geinstalleert waarvoor die **** meekomt? Lijkt me sterk dat het van windows zelf komt.
Installeer voor de zekerheid CCleaner en schoon je pc even op of kijk bij configuratiescherm en programma verwijderen en dan kijken of je iets van service pack kan vinden, dat moet je verwijderen

mvg

Stappenplan:
a. Inderdaad eerst alle tijdelijke bestanden verwijderen (kan bijv. m.b.v. CCleaner of met Schijfopruiming).
b. Doe de Fix-It op deze pagina
c. Zet je anti-virus (tijdelijk) uit [realtime scanner onderdeel] en probeer heel SP1 in zijn geheel te downloaden en daarna te installeren: Download, na klikken op Download op deze pagina het bestand:
windows6.1-KB976932-X64.exe
d. Alle bovenstaande stappen staan (ongeveer) ook hier. Je zou er even kunnen kijken, mocht bovenstaande het probleem niet opgelost hebben. Vooral CheckSur lijkt me relevant om te proberen, zeker als de Fix-It tool niet (succesvol) door je te openen/starten was.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Met de hulp van jullie allen is het me gelukt om de update op mijn pc te krijgen. Super bedankt was al even bang dat ik alles opnieuw er kon gaan opzetten maar dat is nu gelukkig niet meer nodig, had er een beetje genoeg van dat mijn pc eerst 2 maal opstarte voordat ik kon beginnen en dat bij het afsluiten de pc rustig nog 20 min probeerde te updaten. :thumb:

Mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan