windows updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanneke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
ik dacht dat wanneer je windows XP updates, of office updates installeerd. Dit verder niet meer zou zien, het word gewoon in windows geintegreerd.
Nu is het zo dat wanneer ik in mijn verkenner kijk bij mijn c schijf. Er ook bestanden in staan (direct onder c)met heel lange bestandnamen (in de vorm van letters en nummers, een soort code??) Als je er beter naar kijkt zijn het volgens mij service packs.
Ik vind het heel gek dat ze daar staan, is dit nou normaal of niet??

Ze worden eerst gedownload en dan geinstalleerd in windows, deze bestanden zullen de service packets uninstal mappen zijn vermoedelijk.
Vaak worden ze als volgd aangegeven:

$NtUninstallKB826939$

Laatst bewerkt:
Zijn inderdaad de un-install mappen voor de Windows updates. Ik heb ooit geprobeerd wat updates er weer af te gooien dmv deze uninstall optie, maar dat liet de boel aardig in de soep lopen.

die voorbeelden die je net noemde, zijn niet de bestanden die ik heb. Die bestanden die ik heb zijn nog langer. ik zal morgen die bestandsnamen wel melden in dit forum.

Dit zijn de bestanden die ik tegen kom in mijn verkenner. Wat ik ook vreemd vind is dat deze bestanden op de D-schijf staan en niet op C-schijf, waar XP op staat.

02e66e6e041fa9e85c88a9 is de eerste van de drie
811542532a79e0af1f78
en dan is er nog 1.
In deze bestanden bevinden zich informatie over de service packs (SP1 en SP2) en ook uninstall bestanden.

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

Die bijlage toevoegen wordt hem niet!!
Je zou zeggen lekker makkelijk, maar hij pakt hem gewoon niet mee. Zowel voor de bijlage als .bmp, als voor .jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan