Windows updates

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 281057
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 281057

Hallo,

Windows heeft vandaag al 3 keer aangegeven dat er 3 belangrijke updates klaar staan om geïnstalleerd te worden...
Op zich niets bezonders... Het gaat om de volgende updates:

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2007 suites (KB2760411)

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2007 suites (KB2760588)

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office Excel 2007 (KB2760583)

Elke keer zijn het deze updates...

In het verleden had ik ook al problemen met Windows updates, toen had ik mijn laptop teruggezet naar de fabrieksinstellingen... Dit gaf veel gedoe erna. Dit wil ik dus voorkomen.

Wie kan mij helpen?

Ach, wereldwijd zijn er nog een paar miljoen mensen die het sinds een dag of wat ervaren. Je kunt het onderstaande doorlezen en de daar beschreven oplossingsmethode eens proberen. Het probleem is echter nog zo 'vers' dat je ook kunt wachten op een update van Microsoft die het probleem met die drie updates weer oplost................

http://answers.microsoft.com/en-us/...g/a0ddb808-f136-45bc-a172-d90e32d3f08f?page=1

Laatst bewerkt:
gast0225, bedankt voor je antwoord. Ik heb een passende oplossing kunnen vinden!

De oplossing onderaan pagina 2 werkt idd. ja (of bedoelde je dat niet?)

Voor al degenen die meelezen en hetzelfde probleem hebben en geen trek hebben die 2 pagina's met postings door te lezen, quote van dat laatste bericht op pagina 2 :

Hi, I resolved this problem with these steps:

1)uninstalling these updates;

2)cleaning and deleting registry keys (with jv16 for example);

3)deleting all files in C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download

4)going to microsoft update and reinstalling them.

Laatst bewerkt:
Ik had een andere (iets simpelere): naar het 'update' venster gaan van Windows, en de updates bekijken die klaar staan. Het vinkje links ervan weg halen, en op ok klikken...

En je weet zeker dat dat (ook) definitief werkt? Punt is namelijk dat ik dat vandaag al eerder had gebrobeerd en dat werkte niet bij mij. Windows update blééf terugkomen met die drie updates.

En wat is simpel of moeilijk ? De methode die beschreven wordt betekent niets meer of minder dan even in het config scherm naar programma's te gaan, dan naar de Windows updates, dan die 3 updates verwijderen, daarna even de veel gebruikte Ccleaner draaien, dan de map legen die beschreven wordt in de oplossing en voila, probleem weg.

Laatst bewerkt:
Ik heb aan MS gezegd (in hun update-pagina) ze niet meer te tonen . Dan ben je er ook vanaf.

Vraag is dan alleen even óf ze wel zijn geïnstalleerd....................?

Volgens het installatie overzicht zijn ze al geinstalleerd (mag ook wel na drie keer opnieuw :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan