windows vergeet alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elon W

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
7
het is een beetje raar, en ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen, maar dit is mijn probleem. i

k heb mijn laptop nu 1 jaar zonder problemen, maar nu gaat het mis. opeens toen ik gistwr mijn laptop opstarten duurde het bijzonder lang toen hij eenmaal was opgestart zag ik dat het was alsof ik hem voor het eerst opstarte, windows verkenner in beeld. die balk aan de zijkand met een klok. standaart letter typen op msn. en al mijn afbeeldingen en muziek en documenten zijn weg.

maar alle downloads en spellen die opgeslagen zijn op de harde schijf staan er nog op. dit is elke keer weer als ik opstart, start hij op alsof het de eerste keer is! elke keer al mijn documenten weg. elke keer duurt opstarten veel langer wie kan mij helpen :(

want dit is erg iritand alsof alles wat windows opslaat elke keer weg is.!!
 
Het werkte niet. maar wel een nieuwe ontdekking. Superantispyware wat ik had gedownload en geinstaleert is nu na opnieuw opstartern niet meer tevinden op me computer. erg vreemd. dus alles wat ik er nu opzet is na rebooting gewoon weer weg, en al mijn documenten waren opeens weg. Heel erg vreemd :l

Edit: wel bedankt voor je post
 
Toevallig niet onlangs nieuwe software geinstalleerd, zoals b.v. Illusion of iets dergelijks?
 
nee ook niet, ik ben nu wel windows aan het updaten misschien verhelpt dat het probleem

EDIT: Het heeft niet geholpen. Wat is er mis met dit ding
 
Laatst bewerkt:
ligt het misschien aan de hardware.

anders, liever niet, maar kan ik ook hem helemaal leeg halen en openieuw instaleren met XP.
(alleen als er geen andere oplossing is)
 
Start de pc eens op en wanneer alles draait, maak dan eens twee screenshots en plaats die hier:

1) van taakbeheer, tabblad Toepassingen
2) van taakbeheer, tabblad Processen
 
beetje laat maar hier is ie dan

naamloosrz0.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan