windows verkenner (denk dat het zo heet) werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

davitio

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
7
Hoi,

Ik heb een probleempje met windows zeven, als ik deze computer klik, dan opent hij een schermpje, maar gaat heeeeel lang zitten laden en aan het eind van het laden, dan blijft het venster leeg.

Ik kan ook met bijv, windows media player geen muziek openen, aangezien ik naar de map moet waar de muziek staat.

iemand een idee wat het probleem is en hoe ik het moet fixen?

alvast bedankt,

Johan

Ps: overnieuw opstarten helpt wel maar niet altijd en na een bepaalde tijd (elke keer anders denk ik) doet hij het weer niet
 
Bij mij doet ie ook meestal geen muziek afspelen en moet ik naar de map gaan en er op klikken om het te doen.

Jesse
 
het gaat me er niet om dat ik geen muziek af kan spelen. Het probleem is dat ik geen mappen kan openen, ik kan niet in deze computer opzoek naar bestanden, ik kan alleen bestanden een map moet openen.

Ik gaf alleen het voorbeeld muziek om duidelijk te maken dat ik bestanden dus ook niet kan openen met programma's. Ook bijv photoshop kan geen bestanden openen en opslaan als werkt ook niet aangezien hij dan eerst windows verkenner/exploder (ik weet niet welke van de twee het is) moet openen om een map op te zoeken waar ik hem op wil slaan.
 
Hoi !

Welke versie van Win 7 draai je ?

Bij de 7000-versie is dit een bekende bug; in de volgende versie's is dit opgelost.

N.B.: het is een beta-programma, dus met fouten !

Met de 7057-versie heb je er geen last meer vam, die is overigens ook 1 jaar geldig.

Greetz,

Harry.
 
ik neem dan aan dat ik 7000 draai, maar hoe ik dit kan zien weeet ik niet. Maar ben nu 7057 aan het downloaden, maar kan je hem dan gewoon upgraden?
 
Ik heb een daulboot met vista en de windows 7 partitie geformatteerd daarna de installatie dvd van 5057 erin gedaan opnieuw opgestart en geinslalleerd (ik drukt op custom en koos de windows 7 partitie)

Jesse
 
Hoi !

Je kunt gewoon de 7000 upgraden naar iedere volgende versie.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan