JeremiahCallaghan
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2013
Hallo.
Ik heb een probleem en wist niet zeker of ik het in deze sectie mocht plaatsen.
Een aantal dagen geleden heb ik 2 spellen geïnstalleerd en logmein hamachi.
2 dagen daarna bleef mijn windows verkenner zodra ik mijn laptop opstartte hangen.
Zodra ik dat had heb ik hamachi verwijderd en veel programma's die met de pc oopstarten uitgeschakeld.
Het opstarten gaat nu zonder enige problemen.
Ik bots tegen het volgende probleem aan echter.
Zodra ik skype wil opstarten opent hij ten eerste skype niet. (Terwijl taakbeheer zegt dat het process skype wel runt)
Enkele seconden nadag ik skype aan heb geklikt hangt windows verkenner compleet vast.
Hij hersteld zich niet tot ik mijn laptop op de alternatieve manier handmatig uitschakel.
Dit probleem met skype en windows verkenner heb ik voorheen niet gehad.
Ik heb skype volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Andere programma's heeft windows verkenner minder moeite mee.
( ook doet windows verkenner dit heel soms bij google chrome maar dan hersteld verkenner zichzelf )
Ik weet niet wat het probleem is.
Ik heb vanalles geprobeerd
Een pc reset is geen optie. Ik heb veel materiaal waar ik mijn brood me verdien hierop staan.
Iemand raad?
-Jeremiah Callaghan.
Ik heb een probleem en wist niet zeker of ik het in deze sectie mocht plaatsen.
Een aantal dagen geleden heb ik 2 spellen geïnstalleerd en logmein hamachi.
2 dagen daarna bleef mijn windows verkenner zodra ik mijn laptop opstartte hangen.
Zodra ik dat had heb ik hamachi verwijderd en veel programma's die met de pc oopstarten uitgeschakeld.
Het opstarten gaat nu zonder enige problemen.
Ik bots tegen het volgende probleem aan echter.
Zodra ik skype wil opstarten opent hij ten eerste skype niet. (Terwijl taakbeheer zegt dat het process skype wel runt)
Enkele seconden nadag ik skype aan heb geklikt hangt windows verkenner compleet vast.
Hij hersteld zich niet tot ik mijn laptop op de alternatieve manier handmatig uitschakel.
Dit probleem met skype en windows verkenner heb ik voorheen niet gehad.
Ik heb skype volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Andere programma's heeft windows verkenner minder moeite mee.
( ook doet windows verkenner dit heel soms bij google chrome maar dan hersteld verkenner zichzelf )
Ik weet niet wat het probleem is.
Ik heb vanalles geprobeerd
Een pc reset is geen optie. Ik heb veel materiaal waar ik mijn brood me verdien hierop staan.
Iemand raad?
-Jeremiah Callaghan.