Windows verkenner image preview werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepernoot

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
322
Als ik mijn afbeeldingen doorzoek met Windows verkenner dan staat het voorbeeld van de afbeelding altijd linksonder. Maar je raad het al nu niet meer, er staat een logo'tje van Quicktime! maar geen voorbeeld van de afbeelding! Hoe kan ik dit verhelpen. Ik vindt het namelijk erg handig om even snel te zien wat voor afbeelding het is.

Ps. Nee, ik heb geen zin in programma's zoals Brige enzo! En ja ik heb al gegoogled en ik kan geen oplossing vinden!

bedankt voor het lezen!

pepernoot
 
waarom open je hem met quicktime misschien als je hem opent met windows photo viewer lost dat het probleem op
 
aangezien je de logo's zelf kan passen hoeft dat helemaal niets te zeggen, en voor hetzelfde geldt is er ergens een fout in geslopen.
Heb zelf een hele tijd pdf's geopend met foxit, terwijl er adobe icoontjes werden getoond. Adobe was zelfs gedeïnstalleerd.
 
ach ja het is en blijft win vista he
kan prima werken maar ook heel irritant zijn
 
ja maar..

ja maar het maakt niets uit in welk programma je het opent ik kan hem ook veranderen in windows live pictureviewer of zoiets. maar dan geeft hij als nog geen voorbeeld. het ligt niet aan het programma waar je afbeeldingen mee opent. hoe krijg ik dat voorbeeld van het plaatje terug??
 
aangezien je de logo's zelf kan passen hoeft dat helemaal niets te zeggen, en voor hetzelfde geldt is er ergens een fout in geslopen.
Heb zelf een hele tijd pdf's geopend met foxit, terwijl er adobe icoontjes werden getoond. Adobe was zelfs gedeïnstalleerd.

heeft toch niets met adobe of pdf te maken als het ook niet werkt met windows pictureviewers
 
Klopt dat was ook alleen maar om aan te geven aan coolkil waarom ik dat vroeg.
 
Hoi,
Ga in Quicktime naar opties o.i.d. en vink bij extensies o.i.d. (ik gebruik 't programma zelf niet) of gerelateerde bestanden (waarvoor Quicktime als standaard is ingesteld) de jpg of jpeg extensie uit. Werkt dat om de een of andere reden niet deïnstalleer Quicktime en installeer het evt. opnieuw en let dan bij de installatie goed op waarvoor je Quicktime toestemming geeft om zich aan bepaalde extensies te koppelen. (b.v. .mp3 of .jpg enz)
Mijn ervaring is dat als je een player installeert, dit gebeurt ook bij ander software zoals fotobewerkingssoftware, het programma automatisch alle gerelateerde bestanden aan zich koppelt, tenzij je alle extensies deselecteert of een keuze maakt. De meeste mensen kijken er overheen of zijn gewend meteen op volgende te klikken. De mens denkt de computer voert uit en niet andersom.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan