Windows verkenner krijgt wachttijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenWijs

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Hallo,

Es kijken of iemand dit verschijnsel kent.

Ik heb Windows 2000 en Norton systemworks 2003 versie 6.00 build 49 geinstalleerd. Ik draai al m'n updates en het lijkt goed te werken. Maarrrr.... zodra ik enige activiteit in Windows verkenner doe; Eigenschappen van een bestand of map opvragen, of iets deleten, kopieren dan duurt dat, pakweg, 30 seconden voordat de PC reageerd. Het heeft niets met de snelheid van mijn PC te maken. Ik heb net een niewe Pentium 4, 3 GHz. en daarvoor een AMD 850 Mhz. en allebei vertonen ze dit euvel. Ik draai SP 4 van Windows. Waar kan dit aan liggen? Moet ik iets uitzetten op NAV of een aanpassing doen van Explorer beveiligingen of zo. Hier en daar las en hoorde ik iets over certificates en zo. Het best wel irritant. Echt snel werken gaat dus niet echt zo. Wie o Wie??? al vast bedankt!

Welkom op helpmij:)

Zou het kunnen dat Windows Verkenner toestemming heeft om op internet te mogen? Ik heb het ook al 'ns gehad, duurde heel lang voor ik response kreeg als ik iets met de verkenner wilde doen, wat bleek: ik had (per ongeluk) m'n firewall toestemming gegeven dat ie op internet mocht. Heb dat gelijk geblocked en sindsdien was het probleem opgelost.

Thanks... maar

Ik heb over Norton systemworks 2003 nog eens Firewall 2004 geinstalleerd. Voordat ik deze installeerde vertoonde systemworks al dit probleem. Inderdaad krijg je dan snel de neiging om allerlei dingen met de firewall uit te proberen om het probleem op te lossen maar dat is het niet (uitteraard zet ik alles weer terug zoals het stond ;) ) met systemworks kan je eigenlijk niets instellen maar volgens mij zit daar toch het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan