Windows Verkenner: Slechts 1 letter te zien in titelbalk en taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

dnties

Tera Honourable Senior Member †
Lid geworden
7 sep 2006
Ik heb een ietwat vreemd probleem:

Op de taakbalk en ook in de titelbalk van Verkenner verschijnt als ik binnen hetzelfde Verkenner-venster door mappen ben gaan navigeren alleen nog de eerste letter van de 'map' waar ik me dan bevindt. Bij het openen van Verkenner staat het wel nog goed.
Dat geldt ook voor bijv. Bureaublad, waar dan alleen een B verschijnt in de titelbalk en in de taalbalk.

Natuurlijk heb ik allerlei zaken reeds geprobeerd (alle instellingen m.b.t. weergave etc.), Google ondervraagd, maar krijg er geen vinger achter waarom het gedrag zo is.

Hieronder even een voorbeeldje:

attachment.php

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt. :thumb:

Tijs.

Bijlagen

• 1_letter_in_titelbalk_verkenner.JPG
    1_letter_in_titelbalk_verkenner.JPG
    32,6 KB · Weergaven: 118
Hoi,

Al eens geprobeerd om via 'Mapopties...' (tabblad Weergave) de standaardinstellingen te herstellen?

Had ik al geprobeerd, en zojuist nog een keer gedaan, maar helaas blijft het probleem.

Tijs.

Nog even wat extra informatie (zojuist uitgezocht):
Het probleem doet zich alleen voor op mijn gebruikersaccount, niet op een test-gebruiker die ik zojuist voor het eerst heb laten inloggen op mijn computer.

Hopelijk geeft dat wat extra informatie.

Tijs.

Nog even wat extra informatie (zojuist uitgezocht):
Het probleem doet zich alleen voor op mijn gebruikersaccount, niet op een test-gebruiker die ik zojuist voor het eerst heb laten inloggen op mijn computer.

Hopelijk geeft dat wat extra informatie.

Tijs.

Hoi,

Tja ... vandaar dat ik dacht: terug naar de standaardinstellingen in de verkenner, want die zijn bij een nieuwe gebruiker uiteraard ook nog 'maagdelijk'.
Heb nog zitten zoeken, maar het lukt me niet om het net zoals jij te krijgen (één lettertje voor de mapnaam) .... :p

Ik heb besloten het te laten voor wat het is: Zo erg belangrijk is het niet, en ik kan een nieuwe account gebruiken als ik het probleem niet meer wil hebben.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan