srpchulp
Verenigingslid
- Lid geworden
- 16 jun 2009
Probleem: Windows Verkenner start nog wel, en toont het linker-scherm (de index/overzicht), maar niet de inhoud in het rechterschermdeel van de Verkenner. Als ik op het icoontje "Mijn PC" klik gebeurt er helemaal niets.
Ik heb dit probleem eerder gemeld, maar tot op heden heb ik nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.
Het begon na de maandelijkse Windows 11 upgrade van vorige maand(nr KB5055523) en nu geeft KB5058411 hetzelfde probleem.
De enige "oplossing" was het het uninstallen van de update en die vervolgens verhinderen om nog eens geinstalleerd te worden.
Maar dat is geen echte oplossing, want ik vrees dat elke maand dit probleem weer terugkomt na elke maandelijkse update van Windows.
Ik heb al heel wat afgezocht op het internet en vond alleen hier het probleem vermeld: maar ook hier geen oplossing, anders dan het uninstallen van de update.
Vraag: heeft iemand anders hier dit probleem of er van gehoord en zo ja, was er dan een oplossing?
Operating System: Windows 11 Pro 64-bit 24H2
CPU: Intel Core i3 @ 3.60GHz Coffee Lake 14nm Technology
RAM : 16,0GB
Mobo: Micro-Star International Co. Ltd. B360M PRO-VDH (MS-7B24) (U3E1)
Graphics (op het mobo): Intel UHD Graphics 630 (MSI)
Opslag: 238GB Samsung SSD 840 PRO Series SSD
465GB Crucial CT500P3PSSD8 SSD
Ik heb dit probleem eerder gemeld, maar tot op heden heb ik nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.
Het begon na de maandelijkse Windows 11 upgrade van vorige maand(nr KB5055523) en nu geeft KB5058411 hetzelfde probleem.
De enige "oplossing" was het het uninstallen van de update en die vervolgens verhinderen om nog eens geinstalleerd te worden.
Maar dat is geen echte oplossing, want ik vrees dat elke maand dit probleem weer terugkomt na elke maandelijkse update van Windows.
Ik heb al heel wat afgezocht op het internet en vond alleen hier het probleem vermeld: maar ook hier geen oplossing, anders dan het uninstallen van de update.
Vraag: heeft iemand anders hier dit probleem of er van gehoord en zo ja, was er dan een oplossing?
Operating System: Windows 11 Pro 64-bit 24H2
CPU: Intel Core i3 @ 3.60GHz Coffee Lake 14nm Technology
RAM : 16,0GB
Mobo: Micro-Star International Co. Ltd. B360M PRO-VDH (MS-7B24) (U3E1)
Graphics (op het mobo): Intel UHD Graphics 630 (MSI)
Opslag: 238GB Samsung SSD 840 PRO Series SSD
465GB Crucial CT500P3PSSD8 SSD