Windows verkenner werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

edelsite

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Berichten
40
Hoi,

Wie kan mij helpen,
Als ik op sommige bestanden met mijn rechtermuisknop klik om bijvoorbeeld het bestand te knippen of te kopieren ect
krijg ik de melding windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart,

Dit is niet bij elk bestand zo, vooral bij exe bestanden of een snelkoppeling naar een exe bestand,

Volgens mij is dit een instellings fout maar ik kan niets vinden waar deze zit

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
En wat gebeurd er als je het te kopiëren/verplaatsen bestand met de rechtermuisknop naar de nieuwe locatie versleept? De keus die je dan hebt is kopiëren of verplaatsen.
 
Cor, bedankt voor je antwoord, ben ik al een beetje meegeholpen, :thumb:

Met de rechtermuis knop slepen lukt wel, dan heb ik idd de keuze uit kopieren, verplaatsen of snelkoppeling maken,

Maar waarom kan ik dit niet dmv op het bestand klikken met rechts?
 
in dit geval is dit waarschijnlijk door 1 van de programmatjes die je onlangs hebt geinstalleerd waarvan ook een koppeling staat als je met je rechtermuisknop rechts op een pictogram klikt.

Probeer eens systeemherstel
 
Beste Jelle,

Bedankt voor je antwoord, maar ik begrijp je antwoord niet helemaa zo goed,
Ik begrijp wel dat van systeemherstel maar ik ben bang dat er meer verloren gaat dan ik zou willen,

Hoeze zou een programma dit probleem kunnen geven?
 
het was inderdaad het programma shellview dat ik naar op zoek was maar ik kon er niet direct op komen en kon het zo ook niet vinden op google...

Met systeemherstel worden trouwens alleen maar instellingen teruggezet, verder niets...
Dus het lijkt me wel vrij veilig om systeemherstel uit te voeren maar ik zou zeggen, veel succes met het zoeken naar de oorzaak met dat progje :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan