Windows verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

josve

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2006
Berichten
21
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Tijdens het opstarten van het configuratiescherm krijg ik telkens de melding "windows verkenner werkt niet meer" en daarna "windows verkenner wordt opnieuw gestart.
 
Hoi,

Alle updates van Vista geïnstalleerd? Met andere woorden: staat automatische updates 'aan' ......
 

automatische update's staan aan. afgelopen vrijdag zijn er ze nog geinstaleerd maar het probleem was niet verholpen.
 
heb je dit al lang? of sinds een bepaalde tijd?
probeer anders een gewone simpele systeemherstel naar de datum dat je denkt dat die nog werkte;) of heb je dit al gedaan?
(sommige software dat je tussentijds hebt geïnstalleerd kan dan wel niet meer werken, gewoon een waarschuwing, je documenten blijven wel. het is maar voor als je het niet zou weten he :p)

Laat iets weten
Groetjes Timothy
 
heb je dit al lang? of sinds een bepaalde tijd?
probeer anders een gewone simpele systeemherstel naar de datum dat je denkt dat die nog werkte;) of heb je dit al gedaan?
(sommige software dat je tussentijds hebt geïnstalleerd kan dan wel niet meer werken, gewoon een waarschuwing, je documenten blijven wel. het is maar voor als je het niet zou weten he :p)

Laat iets weten
Groetjes Timothy
 
is sp1 wel al geinstalleerd en blijft het altijd zo doorgaan dat explorer niet meer werkt en opnieuw wordt opgestart of gebeurt dat maar 1 keer?
 
is sp1 wel al geinstalleerd en blijft het altijd zo doorgaan dat explorer niet meer werkt en opnieuw wordt opgestart of gebeurt dat maar 1 keer?
sp1 ook al geinstaleerd, iedere keer als ik het config.scherm wil openen.
 
alleen als je elke keer het configuratiescherm wilt openen?

kijk eens in de logboeken wat de oorzaak is van het probleem dan :thumb:
 
kan in de logboeken niets vinden

kijken op het tijdstip dat je het configuratiescherm opent.
en kijken bij systeem en dan naar de fouten (rode icoontjes)

maar probeer natuurlijk de suggestie van teun maar eens eerst :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan