Windows verwijderd wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik heb Windows 8 pro gekocht.Na ik na de installatie wou ik het nog eens installeren tijdens de installatie is mijn elektriciteit uitgevallen en is mijn windows verwijderd
Wat nu? mijn windows is weg! Help aub
 
Laatst bewerkt:
Wat nu?
Eerst je vraag nog eens overlezen en waar nodig aanpassen middels de geldende normen betreffende interpunctie.

Daarna?
Dvd in de speler en de installatie nogmaals uitvoeren.
 
Hoe?
En kan ik dat ook op een usb branden?
 
Haha, dat kun je proberen.

Maar vertel eens, je hebt een iso gedownload ofzo?
Hoe heb je w8 geïnstalleerd en waarvan af?
 
Ik heb hem gekocht van de website van Microsoft.Op mijn laptop heb ik een ISO van Release preview staan.Wanneer ik die heb geinstalleerd zal ik W8 pro weer op mijn Computer installeren.Want ik heb ene e-mail van Micorsoft gekregen van daar kan ik W8 downloaden op mijn laptop maar dan moet ik het ook op mijn laptop installeren dus ik heb geen ISO van W8 pro maar wel eentje van Windows release preview.
 
Laatst bewerkt:
ISO zoals ik in bericht 5 heb gemeld
 
Ik heb hem gekocht van de website van Microsoft.Op mijn laptop heb ik een ISO van Release preview staan.Wanneer ik die heb geinstalleerd zal ik W8 pro weer op mijn Computer installeren.Want ik heb ene e-mail van Micorsoft gekregen van daar kan ik W8 downloaden op mijn laptop maar dan moet ik het ook op mijn laptop installeren dus ik heb geen ISO van W8 pro maar wel eentje van Windows release preview.

Waar staat dat wat gedownload hebt een ISO was? en waar is die dan gebleven als het een ISO was, je hebt 'm alleen van de Release preview staat daar.
 
Yep die van W8 pro heb ik niet want W8 word gedownload en geinstalleerd door windows 8 upgrade assistant
 
Nou, 4 reply's verder voor het goede antwoord.
Kijk nog eens op die site of je hem niet kunt downloaden.

Je had hem onderhand al geïnstalleerd kunnen hebben.:cool:
 
Laatst bewerkt:
Nog een laatste vraag.Wanneer ik Windows 8 pro voor het eerst had geinstalleerd vroegen ze niet voor een serial nummer wrm?Dus ik had hem niet geactiveerd maar hij werkt toch en op hoeveel pc's kan ik w8 zetten?
 
Goeden nacht

Ik heb mijn computer opnieuw gelukkig :)
Nu draai ik een illegale versie van W8 omdat ik geen andere keus had.
Nu wil ik weer de legale versie erop zetten mijn W8 pro is aan het downloaden via Windows 8 download assistant.
Maar als de installatie gedaan is word het vanzelf geïnstalleerd. Ik wil de ISO bestand daarvan vinden zodat ik die op een dvd kan branden voor bv als ik weer mij Windows verwijder.:D Dan hoef ik het niet altijd opnieuw te downloaden .Maar waar kan ik die ISO bestand van W8 pro vinden?


Bedankt iedereen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke die vraag is ook opgelost na de download vragen ze voor "Instal now" en 2 andere opties je moet de 2de aanvinken om een ISO bestand te maken heel erg makkelijk.
 
@wakmen
Topic opgeschoond en je ander topic samengevoegd met deze.
Waarom je hier niet gewoon verderging is me een raadsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan