Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tip 9. De opstartvolgorde bepalen
Om in het BIOS te komen moet u tijdens het opstarten van uw pc, de DEL toets indrukken. Een melding daartoe verschijnt meestal ook in beeld. Afhankelijk van de producent van het BIOS in uw pc moet u de volgende stappen maken om dit te regelen.
Bewegen door het BIOS doet u met de pijltjestoetsen op uw toetsenbord.
AWARD BIOS
Bios Features Setup / Boot Sequence: A,C
Verander de keuze met de PgUp en PgDn toetsen. Druk dan de ESC-toets, kies “Save & Exit Setup”, bevestig met Yes en druk Enter.
Phoenix BIOS:
Boot / First Boot Device: Removable devices
Selecteer zonodig “Removalbe devices” en druk een of enkele malen op + naar de bovenste positie. Kies dan: Exit, “Exit saving changes” en bevestig met Enter. Bevestig de controlevraag (“Save configuration changes and exit?”) met Yes en druk Enter.
Geplaatst door Tanja1968
@Jkoelman, Ik denk dat de volgende vraag wordt waar je kan zien of je schijf NTFS is Misschien handig als je dat erbij vermeldt.
Geplaatst door tommyboy88
Ik ben ook bezig met het opnieuw installeren van win xp ma ik krijg da ni geformateerd, ik heb hem opgestart via opstartdiskette en dan doe ik "format c:" en dan zegt die "bad command or file name"....
wat doe ik verkeerd????????
Geplaatst door tommyboy88
kan iemand mij helpen, PLEASE
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.