Windows viewer overgenomen door Nero 7; hoe terug te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Als ik, voordat ik Nero7 installeerde, mijn fotokaartje in de kaartlezer propte werd altijd door windows gevraagd wat ik met de foto's wilde doen. Nu is dat helemaal overgenomen door Nero 7 en alles wordt geopend in Nero inplaats van windows. Ik heb me rot gezocht hoe ik dat weer kan laten openen in windows, maar kan het niet vinden.
mvrgr. Martin.

Vermoedelijk heeft nero al die bestands extensies overgenomen, nu hoef je alleen maar de bestanden met rechts te klikken en te kiezen openen met "Programma kiezen" en het gewenste programma aanklikken, onder aan dat lijstje aanvinken "altijd dit programma gebruiken" dan zet je de associatie wer terug.. Als je de camara of kaartlezer er in steekt wordt hij weergegeven in explorer (C:\) als een opslag apparaat (removable storage device) deze met rechts klikken en dan Eigenschappen - Autoplay , daar kan je kiezen welke actie moet worden uitgevoerd..
:)

Nee, op de een of andere manier werkt dit niet, maar ik zal het wel verkeerd doen. Als ik mijn kaartje in de kaartlezer doe wordt gevraagd "opslaan in Nero"? Als ik dan zeg nee dan verdwijnt dat Nero schermpje en gebeurt er verder niets. Als ik naar het bestand ga op het kaartje en ik kies voor openen door rechts te klikken, worden de foto's gewoon in windows viewer geopend. Ik wil eigenlijk gewoon mijn vertrouwde windows scherm weer terug met de vraag wat wil je doen met de foto's zodat ik zelf kan kiezen, en niet automatisch Nero. Is het nog begrijpelijk wat ik probeer uit te leggen:rolleyes:

Kijk eens bij configuratiescherm - software daar vind je ook Nero, moet je eens kijken als je aanpassen hebt (meestal wel en kan je die gebruiken als je de installatie files nog in de temp hebt). Bij aanpassen kan je kiezen om Nero onderdelen toe te voegen of te verwijderen, als ik me niet vergis heet dat Nero FotoSnap (Maar weet niet welke versie jij hebt).. Lukt dat zo allemaal niet dan kan je Nero eens geheel eraf gooien en weer opnieuw erop zetten en tijdens de setup goed opletten wat gevraaft wordt en wat je wel of niet wil installeren.. Dus moet je custom setup kiezen en niet Tipical 0f standaard.. Je kan tijdens de setup ook kiezen met welke extensies je Nero wel wil gebruiken..
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan