windows virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin.huls

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
9
Hallo, wie kan mij verder helpen. Ik heb als ik mijn computer opstart het volgende al in beeld staan: GENERIC HOST PROCESS FOR WIN32 . Dit heeft volgens mij te maken met al mijn andere problemen op me computer namelijk : ik kan geen windows updates meer uitvoeren , mijn firewall niet inkomen, en ik kan zelfs geen enkel programma op mijn pc instaleren want dan loopt ie gewoon vast en hij zegt na het downloaden al dat er n fout in zit, dus vandaar dat mijn msn messenger ook niet doet, windows messenger doet t wel. Ik heb gescant met nod32 maar die vind geen virussen. Nu heb ik op n ander forum gelezen dat het waarschijnlijk om n virus gaat genaamd: WORM.32 ofzoiets, het gaat om n vrij groot beesd zeggen ze daar en die zorgt ervoor dat je nix meer kan downloaden enzo. maar aangezien ik nix meer kan instaleren op me pc kan ik dus geen andere virus scanner downloaden om te scannen en ik kan ook geen hijackthis downloaden of wat dan ook. Iemand bekend met dit probleem? Is het echt dat het om een virus gaat of niet? wie kan me helpen? Ik zit vast. groeten ERWIN uit Enschede.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan