windows vista 32 niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

ik heb een vraag ik heb een moderbord van asus formulla striker II . en daar op 2 harddisk s-ata nu wil ik windows op nieuw installeren maar ik krijg ham niet aan de gang weet iemand er een oplossing voor


alvast bedankt djoeke
 
Beetje weinig info. Hoe probeer je het, wat gebeurt er, welke (fout)meldingen krijg je etc.
 
als ik de dvd van windows er in doe start hij op en dan stop hij na het eerste scherm en dan doet hij niet meer ik kan geen raid sys maken omdat er geen floppy in zit .hij ziet ook met opstarten geen harrdisk in de bios wel . dit is het zo1n beetje
 
Start je wel op vanaf de DVD?

Een wat bedoel je met floppy en raid sys:eek::eek:
 
ik start van de dvd af .

na mijn weten is dat als je een nieuwe windows installeerd met een nieuwe harddisk die s-ata moet je een raid disk maken om je windows te kunnen installeren
 
je moet een raid aanmaken om vista te kunnen installeren? :confused:
 
oke dan

maar waarom als ik de dvd van windows in mijn dvd rom doet kan ik vista dan niet installeren .

ik doe het nu eerst xp instaleren en daar na vista wel erg omslagtig .
 
je heb juist geen floppy nodig bij sata schijven met vista.
deze worden gewoon herkend teminste als het goed staat af gesteld in de bios.
 
eerst windows xp installeren en daarna vista werkt wel let op ik heb geen update dvd
 
ik kan wel windows xp installeren en vista gaat nog steeds niet
 
ik heb het zo gedaan: gewoon nordemaal opstarten zonder dvd van xp of vista. Als hij is opgestart dan doe je de vista dvd erin, klik je op deze computer dan dubbel klikken op het icoontje wat er dan als het goed is staat. en vanaf daar kun je installeren.
 
ik denk dat ik het probleem al heb gevonden volgens mijn is de dvd van windows niet goed ik heb er niet 1 gedownload illegaal waar ik mijn key wel moest in toetsen en dat werkt wel .

windows vista staat er nu op . alleen hoe kom ik nu aan de nieuwe dvd van windows vista kan ik gewoon weer naar de winkel gaan en een nieuwe halen of gaat dat nie zo .
 
Die je van internet af hebt is net zo goed als een nieuwe hoor. Zolang jij je eigen key erin zet is er niks illegaals aan.
 
nou ik ben er weer windows xp kann ik gewoon in stalerren en vista niet rara

ik weet het nu echt niet meer
 
ik denk dat ik het probleem al heb gevonden volgens mijn is de dvd van windows niet goed ik heb er niet 1 gedownload illegaal waar ik mijn key wel moest in toetsen en dat werkt wel .

windows vista staat er nu op . alleen hoe kom ik nu aan de nieuwe dvd van windows vista kan ik gewoon weer naar de winkel gaan en een nieuwe halen of gaat dat nie zo .

Hier zeg je dat vista er al opstaat :confused:

Ik volg niet echt meer precies.
Je had toch vista "illegaal gedownload" en dan met je originele key geinstalleerd?
 
klopt wat je zegt maar daarna sloeg hij weer vast dus dan moet je verder zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan