windows vista 3d tapbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
345
Hoi,

Ik draai op het moment windos vista business 64 bits.
Maar ik merk dat hier de 3d effecten zijn uitgeschakeld als je bijv een tapblad minimaliseerd.

Kun je dit instellen? of ergens een tooltje downloaden om deze effecten te krijgen?

greetz
 
Ik heb ook de business versie...
maar over welke effecten hebben we het nu ?
 
Ik heb ook de business versie...
maar over welke effecten hebben we het nu ?


Hey,
Nou die effecten die je bij home premium en ultimate hebt als je een tabblad minimaliseerd naar de taakbalk.

zechmaar als je internet explorer of deze computer open hebt staan en je minimaliseerd het dan gaat dat met een soort van 3deffect naar de taakbalk.

greetz
 
o...dat ken ik dus niet....zal dan wel niet in deze versie zitten.
Of je het ergens kunt downloaden....dat zou ik niet weten.:confused:
 
Hey,

ik denk dat je de effecten bedoeld van Areo.
Zorg dat dit thema geactiveerd is...

Controleer dan of de titelbalk van een venster doorzichtig is, of dat de sluit knop een rode gloed er om heen heeft als je met de muis er overheen gaat.

Als je dat niet hebt, dan moet je de prestatie index vernieuwen.
Dat doe je door met de rechtermuis knop op Deze computer te klikken, en dan voor eigenschappen te kiezen. Daar is een knop waarmee je de prestatie index kan vernieuwen.

Als je deze stappen hebt gedaan, dan zullen alle effecten weer werken..

Succes,
Mathijs
 
Hey,

ik denk dat je de effecten bedoeld van Areo.
Zorg dat dit thema geactiveerd is...

Controleer dan of de titelbalk van een venster doorzichtig is, of dat de sluit knop een rode gloed er om heen heeft als je met de muis er overheen gaat.

Als je dat niet hebt, dan moet je de prestatie index vernieuwen.
Dat doe je door met de rechtermuis knop op Deze computer te klikken, en dan voor eigenschappen te kiezen. Daar is een knop waarmee je de prestatie index kan vernieuwen.

Als je deze stappen hebt gedaan, dan zullen alle effecten weer werken..

Succes,
Mathijs

waar kan ik areo activeren?

gr tim
 
Rechtermuis knop op het bureablad, dan de optie Bureaublad aanpassen of eigenschappen. (Een van de 2 is er maar, ik heb XP dus ik kan het niet zien)
Daar kun je een visuele stijl toepassen. Daar kun je het thema veranderen naar Aero.
Dit thema is toegepast als je een ronde knop hebt van het Startmenu. Dat zit helemaal links onderin. Die heeft dat windows logo erop. Als dat een zwarte ronde knop is, dan is het thema al geactiveerd.
Ga dan door met de volgende stappen die ik had opgegeven.
 
Rechtermuis knop op het bureablad, dan de optie Bureaublad aanpassen of eigenschappen. (Een van de 2 is er maar, ik heb XP dus ik kan het niet zien)
Daar kun je een visuele stijl toepassen. Daar kun je het thema veranderen naar Aero.
Dit thema is toegepast als je een ronde knop hebt van het Startmenu. Dat zit helemaal links onderin. Die heeft dat windows logo erop. Als dat een zwarte ronde knop is, dan is het thema al geactiveerd.
Ga dan door met de volgende stappen die ik had opgegeven.


Het aero thema heb ik nu maar van die andere stappen die jij gaf snap ik niks

greetz
 
1) Klik met de rechtermuis knop op deze computer.
2) Klik op de knop Eigenschappen
3) Daar is een groot getal zichtbaar. Waarschijnlijk is dit het getal 1.
Druk op de knop Vernieuwen. Deze is aanwezig op het scherm waar de 1 staat.
4) Eventueel bevestigen dat het met administrative rechten mag starten.

Laat het systeem dan even laden...
Na het laden zal het getal 1 vervangen zijn door een ander getal. En de 3D effecten zullen al meteen werken.

Succes,
Mathijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan