windows vista activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees de grote

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Hoi,

ik weet dat je na het instaleren van windows vista hem kan activeren zodat je sommige downloads binnen krijgt... is dit erg belangrijk? wat voor downloads zijn dit zoal? en kan je ze niet alsnog gewoon handmatig downloaden?

Ja, beveiligings -en andere essentiële updates / heel veel / nee.

Zolang je geen internetverbinding hebt, nee. Je kunt Vista ook gewoon kopen, scheelt je een heleboel vragen typen...............

heb vista gewoon, maar er stond dat hij in 30 dagen ging activeren... dus vroeg me af of ik het misschien beter nu kon doen... als het belangrijk is.

ff een vraagje offtopic :

Ik heb een niet zo legale versie van vista. :o

In het weekend heb ik een nieuwe mobo in m'n pc gegooid.
Normaal hoort windows dat toch te zien als een "nieuwe" computer??
Zodat je windows opnieuw moet installen en activeren?

Hier heb ik igg geen last van gehad. Pc werkte gelijk en geen geneuzel met activeren.
Hebben ze bij Microsoft de regeltjes versoepelt??

Hoi !

Logisch toch ?

Ik weet niet welke " oplossing" je gebruikt, maar bij bijna allemaal wordt er een al dan niet zichtbare bootloader opgestart VOOR Vista opstart.
(Als je SP1 hebt tenminste, de Paradox en Frankenstein werken sindsdien niet meer.)

Deze zorgt ervoor dat Vista als OEM wordt gezien, al voordat Vista uberhaupt is opgestart.

Als je met Everest Ultimate bij OS kijkt zul je zien dat daar staat achter produktaktivering: niet noodzakelijk.

Dit was je niet gelukt met een z.g hard mod, waarbij de Slic-table in je bios is toegevoegd.

Dus Microsoft heeft weinig in z'n regels veranderd....

Greetz,

Harry.

OK thanks.

Weet ik dat ook weer. Top
Ik dacht zelf ook al zoiets, maar wist niet zeker.
Zo diep ga ik nooit in software, als het werkt blijf ik eraf ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan