Windows Vista Beta1 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Owja, uiteraard... Virtual PC is een geval apart.

Heb je de nieuwste versie? Als het nog Longhorn is kan je er sowieso weinig mee... amper drivers enzo. Heb ik toen wel ervaren, internet werkte niet eens !
 
ìdd, internet werkt bij mij ook niet:( zal es kijken voor beta 1(hopelijk is het de juiste, had linux binnen:() hoeveel giga ongeveer? 2.4?(Dan weet ik tog al ongeveer zeker dat ik de juiste binnen heb:p) Zal die goed werken op virtual pc?
 
Er zijn mensen die hem hebben draaien op een virtuele PC, ja. Weet niet of dat VMware was of Virtual PC....

2,4 gig kan best kloppen is alweer een tijdje geleden voor mij.
 
Ik heb hem draaien op Microsoft Virtual PC en dat werkte (afgezien vd snelheid) vrij goed.
 
Het is op het moment wel legaal om de beta 1 van Windows Vista te downloaden, sterker nog ome bill is er juist heel blij mee. Iedereen die Windows Vista installeert en een foutmelding krijgt stuurt namelijk automatisch een raport naar Microsoft. Het is alleen wel illegaal als je een crack gebruikt om de WPA te omzeilen. Als je de versie volledig wilt kunnen gebruiken meld je dan aan op de MSDN net zoals ik heb gedaan ;)

Greetz Jasper
 
Nou dat ga ik dus nu niet meer doen:p want nog 1 procent en hij is binnen. btw, kan ik vanuit de oude longhorn 4074 upgraden naar vista beta 1, of moet ik die eerst formatteren, xp herinstalleren en dan pas beta 1:( Nouja, binnen een half uur zie ik het wel.(1 KB/sec:()
 
Alles geinstalleerd... Maar warom kan ik nog steeds geen nvidia drivers en VMadditions draaien?:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan