windows vista beveiliging waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
65
hey, iedereen ik heb zoals u ziet windows vista en als ik sommige programma's wil openen dan komt er een melding dat ik op doorgaan moet klikken en zo van die dingen maar hoe moet ik het uitschakelen want ik vind het wel irritant

bij voorbaat dank
 
Er staat een mooie handleiding van Michael4446 in de Tips&Overige handleidingen in het Helpmij forum, waarmee dit kan worden opgelost.

Toch wil ik je even wijzen op dit:
Voor de meeste gebruikers is UAC een handige toevoeging en een goede extra beveiliging. Met UAC kan je namelijk voorkomen dat malware zich installeert op het systeem of voorkomendat er belangrijke wijzigingen veranderd worden. Voor de meeste mensen is het dan ook aan te raden om UAC aan te houden

Succes :thumb:
 
Aangezien het met Vista te maken heeft heb ik je vraag verplaatst naar de Vista sectie
 
Graag gedaan :thumb:
Zou je a.u.b. ook de vraag op opgelost willen zetten door rechtsonderaan dit scherm op 'Vraag is opgelost' te drukken?

Dank je wel :)
 
nee wacht profpc ik heb nog 1 vraag
namelijk:
ik heb een packardbell pc en ik heb ook en externe hardeschijjf wel men vraag is zou ik windows vista ook op externe kunnen zette en vanaf externe kunnen booten.

ik heb wel geen windows vista cd maar wel windows vista recovery cd van packardbell
 
Dit is volgens mij alleen met de orginele Windows Vista dvd mogelijk (als je moederbord het ondersteund).
Via een recovery cd gaat het volgens mij niet lukken.
 
dan kan ik heb ook downloaden via internet en dan met mijn originele cd valideren of zou dat zo niet lukken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan