Windows vista computer problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drisos

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
9
Hallo,
Nadat ik een keer mijn computer opnieuw had opgestart moest ik een systeemherstel uitvoeren op mijn windows vista 32 bit computer. Mijn computer is echter heel langzaam geworden. Zo langzaam dat ik nauwelijks programmas op kan starten. Ik heb geprobeerd een virusscan uit te voeren maar voordat McAfee opgestart was (dat vaak ook niet opstart) kwamen er veel pop-ups dat programmas niet meer werken. Bij windows help staat er dat ik op een vaste schijf op fouten moet controleren, maar ik krijg de eigenschappen bij de vaste schijfen niet geopend. Kan iemand mij misschien helpen of uitleggen wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!
 
Mogelijk is er iets fout gegaan bij systeemherstel. Probeer eens te herstellen naar een iets ouder herstelpunt (dit duurt best lang, maar kan soms goed resultaat opleveren).
 
Bedankt voor je reactie maar dat is helaas niet mogelijk want er zijn geen herstelpunten aangemaakt
 
dingen die je kunt proberen:

1) opstarten vanaf een windows schijf en vervolgens windows proberen te herstellen (en/of een schijfcontrole te doen).
2) virusscannen vanaf een opstartschijf (meerdere beschikbaar, natuurlijk in het geval je virussen vermoed).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan